Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:13:45 GMT

وعده خاوازی برای کاهش قیمت مرغ

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۲۴۶۱

وعده خاوازی برای کاهش قیمت مرغ

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با همت بانک مرکزی، وزارت صمت در حال تدارک برای واردات کنجاله و دانه سویا هستیم که امیدواریم با این تدابیر قیمت مرغ کاهش یابد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: گزارشی از نیازهای بخش کشاورزی در حوزه صنایع و معادن، مشکلات شهرستان ها از جمله الگوی کشت، بیش بود برخی محصولات و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در کمیسیون ارائه شد.

ورود کمیسیون امنیت ملی به تحولات بازار بورس

وی با بیان اینکه اجرای فاز نخست برنامه الگوی کشت، پاییز آغاز می شود، افزود: کودهای شیمیایی فسفاته و پتاس به اندازه کافی موجود است و از هفته آینده به کشاورزان عرضه می شود.

عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه قراردادهایی با تولیدکنندگان داخلی برای تولید کودهای فسفاته و پتاس منعقد شده است، ادامه داد: برنامه هایی برای جایگزینی نهاده های دامی داریم و مقرر شده است کارگروه مشترکی از کمیسیون صنایع و معادن و جهاد کشاورزی تشکیل شود تا مشکلات این حوزه بررسی و تصمیمات لازم اخذ شود.

وزیر جهاد کشاورزی درباره قیمت مرغ، گفت: جو به میزان کافی در کشور موجود است و با همت بانک مرکزی، وزارت صمت در حال تدارک برای واردات کنجاله و دانه سویا است که امیدواریم با این تدابیر قیمت مرغ کاهش یابد.

خاوازی درباره تدابیر وزارت جهاد کشاورزی برای جلوگیری از امحای محصولات کشاورزی به دلیل ارزان قیمت بودن، تصریح کرد: تاکنون الگوی کشت ابلاغ نشده، اما امروز این موضوع به همراه بسته حمایتی به سازمان های جهاد کشاورزی و استانداران ابلاغ می شود.

وزیر جهاد کشاورزی، شیوع ویروس کرونا و در نتیجه بسته شدن مرزها و کاهش صادرات را یکی از دلایل مشکلات مذکور دانست و ادامه داد: در برنامه های خرید حمایتی بخشی از این مشکلات مدنظر قرار گرفته و تلاش می شود با قیمت هایی که دولت تعیین کرده بتوان محصولات کشاورزی را از کشاورزان خرید.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مجلس بیشتر بخوانید... ورود کمیسیون امنیت ملی به تحولات بازار بورس تشکیل کارگروه مشترک مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ورود کمیسیون امنیت ملی به تحولات بازار بورس تشکیل کارگروه مشترک مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی واژه های کاربردی مرتبط مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ بیگی نژاد: پیش فروش نفت برای گشایش اقتصادی باید در مجلس بررسی شود ۲ خبر جدید ظریف از استرداد پول‌های بلوکه شده ایران توسط چند کشور ۳ ربیعی:‌ انتخابات ۲۱ شهریور برگزار می‌شود/ پیشنهاد جدید دولت برای تبلیغات انتخاباتی ۴ روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ۵ فردا؛ جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی"صمت" ۶ سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است ۷ خبر خوش وزیر راه درباره وام ودیعه مسکن مستأجران ۸ فرانسه در لبنان به دنبال چه چیزی است؟/ تحلیل آرایش سیاسی لبنان بعد از انفجار بیروت در گفتگو با سفیر اسبق ایران مهمترین اخبار سیاسی ربیعی:‌ انتخابات ۲۱ شهریور برگزار می‌شود/ پیشنهاد جدید دولت برای تبلیغات انتخاباتی سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است سردار محمد:تسویه بدهی دولت به قرارگاه خاتم‌الانبیاء با تهاتر نفت/تکمیل پروژه‌های ملی با ساز و کار بورس روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است/ زبان سپاه زبان اسلام و انقلاب است لبنان| پشت‌پرده شکست دولت دیاب و سناریوهای تشکیل کابینه جدید وزیر اقتصاد: صندوق پالایشی هفته اول شهریور ماه عرضه می‌شود روحانی: کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه دیروز سران قوا تصویب شد ادعای اسپوتنیک روسیه: پوتین ثبت اولین واکسن کرونا را اعلام کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس وزیر جهاد کشاورزی قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در نشست خبری  شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ برنامه در سطح بسیج و ۱۴۱ برنامه در سطح سپاه طی هفته عقیدتی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین، برپایی حلقات صالحین، برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر شهدا اهم برنامه‌ها است.

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح ثمرات و موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: وعده صادق تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • وعده بزرگ وزیر اقتصاد به پرسپولیس و استقلال