Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

وزیر پیشنهادی صنعت و معدن با بیان اینکه میزان خودروهای ناقص که در پارکینگ قرار دارند، در شرایط کنونی به حدود ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هفته‌های آتی حدود ۴۳ هزار دستگاه از این خودروها تکمیل و عرضه می‌شود.

به گزارش تین نیوز از خانه ملت، «حسین مدرس‌خیابانی» روز سه‌شنبه در حاشیه جلسات خود با نمایندگان در مجلس، در پاسخ به سوالی درباره بهانه خودروسازان برای عدم تکمیل خودروهای دپو شده در پارکینگ، اظهارداشت: موضوع نبود تجهیزات برای تکمیل خودروها بهانه نیست، براساس آمارها در چهار ماه اخیر حدود ۳۶۰ هزار دستگاه خودروی سواری تولید شده که این آمار نشان دهنده افزایش ۱۹ درصدی میزان تولید نسبت به سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت افزود: همچنین میزان تحویل خودرو به مشتریان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳۵ درصد افزایش یافته است از طرفی براساس آمارها در سال گذشته حدود ۱۸۰ هزار دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ‌ها موجود بود اما در شرایط کنونی این میزان به حدود ۸۰ هزار دستگاه رسیده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خودروهای باقیمانده به مرور تکمیل و به مشتریان ارائه می‌شود.

مدرس‌خیابانی با بیان اینکه میزان خودروهای ناقصی که در پارکینگ قرار دارند، در شرایط کنونی به حدود ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هفته‌های آتی حدود ۴۳ هزار دستگاه از این خودروها تکمیل و عرضه می‌شود.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خودرو ناقص حسین مدرس خیابانی هزار دستگاه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟