Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@01:20:34 GMT

برگزاری مسابقه «خط حزب‌الله» در حرم مطهر رضوی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۳۳۳۲

برگزاری مسابقه «خط حزب‌الله» در حرم مطهر رضوی

به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی دویست و چهل و ششمین مسابقه فرهنگی خط حزب‌الله برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، رهبر انقلاب در هفته گذشته با مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر کشور عراق دیدار و گفت‌وگو داشتند که در این دیدار رهبر انقلاب با تأکید بر انتقام خون به‌ناحق ریخته شده‌ حاج قاسم سلیمانی در کشور عراق پیام مهمی را از طریق این دیدار به آمریکایی‌ها منتقل کردند: «جمهوری اسلامی ایران هرگز این موضوع را فراموش نخواهد کرد و قطعاً ضربه متقابل را به آمریکایی‌ها خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
» خط حزب‌الله در سخن ‌هفته‌ این شماره‌ خود به این موضوع پرداخته است.
معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با رویکرد آگاهی دهی و آشنایی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) از منویات مقام معظم رهبری این هفته، میزبان برگزاری مسابقه فرهنگی خط حزب‌الله است
شماره‌ دویست ‌و چهل‌ و ششمین هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «چشم در مقابل چشم» منتشرشده است که بخشی از این نشریه به منویات رهبر انقلاب می‌پردازد که در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۸ مسئله‌ کلیدی و اولویت‌دار کشور را برشمردند و به نمایندگان توصیه کردند به این مسائل بیش از مسائل فرعی و درجه‌دو توجه کنند. یکی از این ۸ مسئله‌ کلیدی کشور، ‌ازدواج جوانان بود که پیش‌ازاین نیز رهبر انقلاب خطاب به مردم و البته مسئولین توصیه‌هایی برای کاهش مشکلات و آسیب‌های این حوزه داشته‌اند.
سؤالات مسابقه فرهنگی خط حزب الله از دویست و چهل و ششمین شماره این نشریه طراحی‌شده و علاقه‌مندان می‌توانند به بخش مسابقات پایگاه اینترنتی حرم مطهر رضوی به آدرس razavi.aqr.ir مراجعه کنند و پس از دانلود نشریه مذکور پاسخنامه را تکمیل کرده و به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ ارسال کنند.
آخرین ‌مهلت شرکت در مسابقه فرهنگی ۱۳ شهریورماه ۱۳۹۹ است. همچنین از سوی آستان قدس رضوی به برندگان جوایز متبرک فرهنگی اهدا خواهد شد.
نشریه‌ «خط حزب‌الله» به‌عنوان رسانه‌ مکتوب پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR باهدف انتشار در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج منتشر می‌شود. این نشریه تلاش دارد با بهره‌گیری بی‌واسطه از اندیشه‌ها و بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، راهبردها، رویکردها و مواضع مناسب با رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی کشور، منطقه و جهان را به جامعه انقلابی کشور پیشنهاد کند. منبع: آستان نیوز انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خط حزب الله حرم رضوی تبلیغات مسابقه فرهنگی رهبر انقلاب خط حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی

دریافت 44 MB

تصویربردار: کبری رضایی

کد خبر 6088024

دیگر خبرها

  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی