Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@23:52:24 GMT

در دادگاه امروز مرتضوی و روح الامینی چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۳۹۸۰

وكیل روح الامینی درباره جزئیات دادگاه امروز موکل خود و سعید مرتضوی توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، میر مجید طاهری وكیل روح الامینی با اشاره به برگزاری جلسه دادگاه امروز میان موکلش و سعید مرتضوی اظهار کرد: امروز صبح جلسه دادگاه موکل من و آقای مرتضوی در شعبه ۸ دادگاه کیفری یک به دلیل اعاده دادرسی آقای مرتضوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل روح الامینی ادامه داد: ما در جریان این جلسه نبودیم و مرتضوی به دلیل پرونده بازداشت غیرقانونی که حکم انفصال برایش صادر شده بود، اعاده دادرسی را انجام داد و امروز جلسه دادگاه با حضور مرتضوی برگزار شد.

طاهری با اشاره به جزئیات جلسه دادگاه امروز تصریح کرد: در این جلسه همان مطالبی که قبلا گفته شده بود، بیان شد و موکل بنده و آقای مرتضوی به دفاع از خود پرداختند.

وی ادامه داد: اعاده دادرسی به استناد ماده ۴۷۴ در اسفندماه سال گذشته به دیوان عالی کشور ارسال شده بود که همان موقع رئیس دیوان عالی کشور با این اعاده دادرسی موافقت کرده بود.

این وکیل دادگستری بیان کرد: پرونده باید به شعبه بیاید تا قاضی با توجه به آن بتواند حکم را صادر و جلسات دادگاه را برگزار کند، اما نمی‌دانم که جلسه بعدی تشکیل می‌شود یا خیر، از همین رو باید منتظر جواب دادگاه ماند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان دادگاه مرتضوی روح الامینی طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان اعاده دادرسی دادگاه امروز روح الامینی جلسه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: در نشست اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی در جریان گزارشی که از عملکرد وزارت کار به اعضای کمیسیون ارائه کرد، به موضوع افزایش حق مسکن هم اشاره کرد و گفت که قرار است بند مربوط به افزایش حق مسکن کارگری را اصلاح کنند.

بیشتر بخوانید:
قیمت جدید مسکن در غرب تهران جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وی افزود: البته با توجه به اینکه افزایش حق مسکن علاوه بر مصوبه شورای عالی کار نیاز به تایید هیئت وزیران هم دارد اما آقای مرتضوی تصریح کرد که وزارت کار برای اولین بار پیشنهاد افزایش دو برابری حق مسکن را مطرح کرده است.

رئیس فراکسیون کارگری گفت: به محض اینکه این پیشنهاد در شورای عالی کار تصویب و پس از آن مورد تایید هیئت وزیران قرار گیرد، برای دستگاه‌های مرتبط لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229456 برچسب‌ها بازار مسکن

دیگر خبرها

  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار
  • هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو
  • پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین