Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تعدادی از تریلرهای تانک‌بر ساخت مرکز تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن این نیرو گفت: در حوزه ساخت و تولید تانک بر و خودروهای فوق سنگین به خودکفایی رسیده ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تعدادی از تانک‌برهای فوق سنگین صنایع شهید زرهرن در جمع متخصصین توانمند این صنعت گفت: امروز با همت شما جوانان مومن و متخصص توانسته ایم در تولید و ساخت تانک برهای فوق سنگین به خودکفایی رسیده و دست وابستگی را قطع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ساخت و تولید پروژه تانک برهای فوق سنگین توسط صنایع شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش موجب شد تا انحصار تولید این محصول شکسته شود، اینکه امروز ما در این نیرو می‌توانیم آنچه را که در چرخه دفاعی ما مورد نیاز است بسازیم و تولید کنیم افتخار بزرگ و ارزشمندی است.


امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه کار شما متخصصین به عنوان کار جهادی محسوب می شود گفت: ما در شرایط تحریم به سر می بریم که این تحریم را شما متخصصین جوان به فرصت تبدیل کرده‌اید و توانسته‌اید در شرایط تحریم به خودکفایی در حوزه تجهیزات فوق سنگین برسید.


جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: تلاش کنید در حوزه ساخت و تولید قطعات مختلف به جایگاه بالاتری برسیم و اجازه ندهیم تحریم ها ادوات و تجهیزات ما را زمین گیر کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر نعمتی ارتش جمهوری اسلامی ارتش نیروی زمینی ارتش فوق سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته در یکی از مهمترین بازی ها دو تیم شهرداری ماهشهر و بهمن تهران به مصاف هم رفتند که این بازی شش امتیازی با برتری 1-0 شاگردان فرشاد پیوس در تیم ماهشهر به پایان رسید.
حالا این دو تیم 45 امتیازی شدند و نماینده ماهشهر به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارند. اما در تهران تیم صدرنشین نیروی زمینی با برتری 4-0 مقابل شهدای بابلسر 49 امتیازی شد و حالا که آنها در فاصله دو هفته به پایان فصل شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ یک هستند.
با این حساب چنانچه نیروی زمینی اگر از دو بازی پایانی خود مقابل شهرداری ساری و شهرداری بم سه امتیاز بگیرد، حتی اگر دو تیم بهمن و شهرداری ماهشهر هر دو بازی شان را با پیروزی پشت سر بگذارند باز این شاگردان ابهری هستند که به عنوان تیم اول به لیگ یک صعود می کنند.
در عین حال شاگردان این مربی کاربلد در نیروی زمینی هم قسم شده اند که تا لحظه آخر برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.
تیم قدیمی تهران حالا با مدیریت دکتر مسیب زاده و مربیگری ابهری،در اختیار داشتن بازیکنان مصمم و پرسنل دلسوز در آستانه قهرمانی است.
تیمی که با کمترین هزینه و حمایت های همیشگی فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ حیدری فوتبال تهران را صاحب یک سهمیه در لیگ آزادگان کند و ثابت کند که می توان در فضایی سالم و بدون حاشیه هم نتیجه گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901516

دیگر خبرها

  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی