Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: با خصوصی شدن دو تیم فوتبال پایتخت چهره فوتبال ایران تغییر مثبتی می‌کند و ظرفیت‌های معطل مانده اقتصادی آنها شکوفا می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: مطابق برنامه بدون حتی یک روز اتلاف وقت، برنامه را شخصا به همراه مدیران و متخصصان سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس دنبال می‌کنم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان درباره اجماع نهادهای مختلف برای واگذاری استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارایه و در ادامه افزود: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اراده و تفاهم ملی وجود دارد و این کار با شهامت، به دور از انتقاد های خرده بینانه و بر اساس اصول حاکم بر خصوصی‌سازی در حال انجام است.

مسعود سلطانی‌فر با اشاره به ظرفیت های قابل توجه بخش خصوصی بیان کرد: اطمینان دارم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، چهره فوتبال ایران تغییر بزرگ و مثبتی خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با واگذاری این دو تیم ظرفیت های معطل مانده اقتصادی آنها شکوفا می‌شود و هواداران عملاً در اداره انها سهیم می سوند و نتایج درخشان آن را خواهند دید.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد : اگر امروز به فکر خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس نباشیم و برای اداره آنها تنها متکی به درآمد های محدود فعلی باشیم ، مسلما در آینده گرفتاریهای عمیق تری پیدا می کنند.

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مسعود سلطانی‌فر استقلال پرسپولیس بیشتر بخوانید... سلطانی‌فر: از جوسازی مفسدان علیه مدیران وزارت ورزش و افراد وابسته به ما ترسی نداریم/ عوامل فساد در باشگاه‌های مختلف شناسایی شده‌اند سلطانی‌فر: جامعه ورزش پویش مومنانه را که دستور مقام معظم رهبری بود را با جدیت ادامه می‌دهد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سلطانی‌فر: از جوسازی مفسدان علیه مدیران وزارت ورزش و افراد وابسته به ما ترسی نداریم/ عوامل فساد در باشگاه‌های مختلف شناسایی شده‌اند سلطانی‌فر: جامعه ورزش پویش مومنانه را که دستور مقام معظم رهبری بود را با جدیت ادامه می‌دهد واژه های کاربردی مرتبط مسعود سلطانی‌فر استقلال پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور ۲ قاسمی: مادرم به خاطر محسن سکته کرده است/ شب تا صبح فقط با یک تکه گوشت حرف می‌زند ۳ جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وهشتم/ معادلات پیچیده برای بقا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۴ قربانی: استقلال تاکتیکی سپاهان را شکست داد/ مجیدی با هوش عمل کرد ۵ جدایی علی قربانی و ٢ عضو دیگر سپاهان بعد از استعفای قلعه‌نویی ۶ سپاهان در حال بررسی پیشنهادهای محبی ۷ حجازی: اگر استقلال به سپاهان می‌باخت، خیلی‌ها می‌گفتند مربیان این تیم سواد ندارند ۸ پیروانی: برای قهرمانی در جام حذفی باید همه را ببریم/ امیدوارم اتفاقات هفته‌های اخیر گریبانگیر ما نشود مهمترین اخبار ورزشی قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی| پرسپولیس میزبان استقلال شد، نفت مسجد سلیمان میهمان تراکتور فریبا: دوست داشتم دربی در فینال برگزار می‌شد/ انگیزه استقلال بیشتر از پرسپولیس است کلهر: پرسپولیس، استقلال را می‌برد و از قهرمانی‌اش دفاع می‌کند/ دربی در فینال جذاب‌تر می‌شد رمضانی: حق استقلال به اندازه کافی خورده شده است/ الان بهترین تیم ایران هستیم مهمترین اخبار تسنیم وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت لاوروف: پیشنهادهای جدیدی برای حفظ برجام ارائه کرده‌ایم گزارش| چگونه مدیریت لیبرال‌ها «رؤیای آجری» مردم را به کابوس تبدیل کرد؟ ربیعی: صندوق «دارا دوم» سریعاً عرضه می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر استقلال پرسپولیس مسعود سلطانی فر استقلال پرسپولیس استقلال و پرسپولیس وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر خصوصی شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار ویرا: ۵ بازی باقی مانده و برای حق‌مان تا آخر می‌جنگیم
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند