Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- درحالی که تمرکز دولت آمریکا بر روی بازگشایی مدارس است گزارش‌ها نشان می‌دهد که ابتلای کودکان در این کشور به کرونا افزایش داشته است. تاریخ انتشار: 20:15 - 21 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۸۵۷

خبرگزاری میزان -  تعداد کودکان مبتلا به کووید-۱۹ در آمریکا طی ۴ هفته گذشته، افزایش ۹۰ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش سی ان ان، «شان اولاری»، نایب رییس کمیته بیماری‌های عفونی آکادمی کودکان در آمریکا می‎گوید «این مطلب صحیح نیست که این بیماری در کودکان کمتر از دیگران خطرناک است؛ ما فقط در چند ماه گذشته شاهد مرگ ۹۰ کودک در آمریکا بر اثر کووید-۱۹ بوده‎ایم.»

وی در ادامه گفت «فاکتور‌های زیادی در افزایش آمار ابتلا به کووید-۱۹ در بین کودکان در آمریکا وجود دارد؛ از این فاکتور‌ها می‌توان به افزایش این بیماری در میان جمعیت کلی آمریکا اشاره کرد.»

به گفته وی، «قطعا در میام کودکان هم شاهد این افزایش خواهیم بود؛ ما باید این ویروس را جدی بگیریم و باید از کودکان در مقابل این ویروس محافظت کنیم.»

طبق آمارها، از تاریخ ۹ جولای تا ۶ آگوست تقریبا ۱۸۰ هزار کودک در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

«اولاری» افزود «آمار ابتلای کودکان به کووید-۱۹ در آمریکا به طور فزاینده‌ای در حال افزایش است و به نظر می‌رسد این بیماری، آنها را شدیدتر از گذشته تحت تاثیر قرار دهد.»

بیشتر بخوانید: نخستین واکسن کرونای جهان در روسیه ثبت شد زدوخورد پلیس آمریکا با معترضان در پورتلند و شیکاگو

در حالی که برخی مقام‎های آمریکایی از جمله دونالد ترامپ، می‌گویند ویروس کرونا کودکان را کمتر از بزرگسالان تهدید می‌کند، اما تحقیقات نشان می‌دهد که کودکان خود به تنهایی می‌توانند به اندازه بزرگسالان ویروس کرونا را به افراد دیگر منتقل کنند.

یک مطالعه دیگر هم نشان می‌دهد که کودکان زیر ۵ سال می‌توانند بیش از بزرگسالان در انتقال ویروس کرونا نقش داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل کرونا در آمریکا ویروس کرونا کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد

  محمدکاظم مومنی  اظهار کرد: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف اند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان ها انجام شود رایگان نیست تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال گامی بلند جهت حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز شود و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود