Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@17:33:22 GMT

۲ پیشنهاد فیفا به AFC برای انتخابی جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۳۷۰۹۷

۲ پیشنهاد فیفا به AFC برای انتخابی جام جهانی

به گزارش افکارنیوز،

 نشریه «الملاعب» عراق در جدیدترین خبر در زمینه احتمال تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرد که فدراسیون جهانی (فیفا) به کنفدراسیون آسیا درباره برگزاری این مسابقات دو پیشنهاد داده است.

اخبار ورزشی- پیشنهاد اول فیفا تعویق دوباره مسابقات به زمانی دیگر است؛ چون شرایط کرونا طوری است که تیم ها به دلیل محدودیت های سفری نمی توانند به کشورهای میزبان سفر کنند و همه کشورهای شرایط لازم در ایام را برای میزبانی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین پیشنهاد فیفا به کنفدراسیون این است که انتخابی جام جهانی هم مثل ادامه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به صورت متمرکز به میزبانی یک کشور بی طرف برگزار شود.

این ۲ پیشنهاد فدراسیون جهانی به AFC درحالیست که تیم ملی ایران در ۴ بازی باقیمانده از این مرحله در ۳ مصاف خود میزبان است. کنفدراسیون فوتبال آسیا اگر پیشنهاد دوم را قبول کند، متضررترین تیم در این تصمیم ایران خواهد بود چون ۳ دیدار خانگی و سرنوشت سازش را از دست می دهد.

درست است این مسابقات به دلیل شیوع کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار می شود ولی از دست دادن میزبانی ۳ بازی درحالیست که می توانست این دیدارها در ورزشگاه آزادی و بدون تحمل سختی سفری برگزار شود که بدون شک به ضرر تیم ملی خواهد بود. بهترین تصمیم برای حفظ منافع تیم ملی تعویق مسابقات به زمان دیگر است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فیفا لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون جهانی فوتبال انتخابی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام جهانی| زهرا کیانی باز هم طلا گرفت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین پیگیری شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

نماینده سنگاپور با نمره ۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • انتخابی جام جهانی| زهرا کیانی باز هم طلا گرفت
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است