Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به اینکه ۹۰ درصد بوشهری‌ها در مراجعه به ادارات و بانک‌ها از ماسک استفاده می‌کنند گفت: اکنون ۴ شهرستان ۱۰ گانه استان بوشهر در مرحله قرمز قرار دارد. - اخبار استانها -

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تشریح وضعیت و شرایط کرونایی در استان بوشهر اظهار داشت:از زمان شیوع این بیماری تاکنون 9 هزار و 500 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و 370 نفر فوت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مدیریت کرونا استان بوشهر با بیان اینکه 4 شهرستان 10 گانه استان در مرحله قرمز کرونایی است افزود: در مجموع استان بوشهر در مرحله هشدار کرونایی قرار دارد و در این راستا 4 شهرستان در مرحله قرمز، 2 شهرستان در وضعیت زرد و 4 شهرستان دیگر در موقعیت نارنجی قرار دارد که مفهوم آن این است که بیشتر شهرستان‌ها در شرایط شکننده قرار دارند.

وی با بیان اینکه فرهنگ استفاده از ماسک در استان بوشهر نهادینه شده است تصریح کرد: خیلی تلاش شد فرهنگ استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، عدم شرکت در مراسم ختم، عروسی و میهمانی‌ها نهادینه شود و اکنون در این عرصه وضعیت استان بهتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه در ادارات بالای 90 درصد مراجعه کنندگان از ماسک استفاده می‌کنند خاطرنشان کرد: در ادارات و بانک‌ها کارکنان 95 درصد و مراجعه کنندگان بالای 90 درصد از ماسک استفاده می‌کنند که با تدابیر اندیشیده شده به 100 درصد افزایش می‌یابد.

کشمیری با اشاره به اینکه اکنون 300 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند افزود: حدود 50 درصد این بیماران در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بستری و 50 نفرشان در بخش ای.سی.یو  مستقر هستند و 25 نفر در شرایط حاد و زیر دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارند.

وی، با اشاره به ماه محرم و ارادت مردم استان بوشهر به  حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)  گفت: برای مردم این ماه خیلی با ارزش، مهم، محترم و عزیز است و همه علاقمند شرکت در مراسم عزاداری ماه محرم هستند اما به سبب شرایط کرونایی، عزاداری با شرایط ویژه برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر بیان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیم جغرافیایی استان بوشهر در ایام فصل تابستان، عزاداری سنتی در مساجد، حسینیه‌ها و حتی در فضای آزاد  امکان برگزاری زنجیر زنی و سنج و دمام و حرکت‌های  دسته‌جات وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه برنامه‌های که سبب تجمع شود در ماه محرم برگزار نمی‌شود تصریح کرد: بیشتر مراسم عزاداری در استان بوشهر از طریق فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

خبر خوش برای بوشهری‌ها/ ابتلا به کرونا در استان 90 درصد کاهش یافت فوتی‌ها و بستری‌های کرونایی استان بوشهر کاهشی شد استاندار بوشهر: مراسم "عزاداری سنتی" در هیچ نقطه‌ای از استان برگزار نمی‌شود

کشمیری، سخنرانی کوتاه مدت کمتر از 2 ساعت با فاصله گذاری اجتماعی از دیگر برنامه‌های ماه محرم دانست و افزود: در این راستا تهویه مکان روضه‌خوانی و سخنرانی باید حتما مطبوع باشد تا به اندازه کافی هوا تغییر کند.

وی، با تاکید بر شرکت نکردن افراد آسیب‌پذیر از جمله سالمندان در مراسم ماه محرم گفت: در روز تاسوعا و عاشورای حسینی مصوب شد که دسته‌روی وجود نداشته باشد و برگزاری روضه‌خوانی و سخنرانی در مصلاها و مساجد بزرگ که امکان تهویه هوا به طور مطبوع وجود داشته باشد تا انتقال بیماری جلوگیری شود.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT16 بیشتر بخوانید... خبر خوش برای بوشهری‌ها/ ابتلا به کرونا در استان ۹۰ درصد کاهش یافت دستورالعمل برگزاری مراسم ایام ماه محرم در استان بوشهر تدوین شد استاندار بوشهر: مراسم "عزاداری سنتی" در هیچ نقطه‌ای از استان برگزار نمی‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... خبر خوش برای بوشهری‌ها/ ابتلا به کرونا در استان ۹۰ درصد کاهش یافت دستورالعمل برگزاری مراسم ایام ماه محرم در استان بوشهر تدوین شد استاندار بوشهر: مراسم "عزاداری سنتی" در هیچ نقطه‌ای از استان برگزار نمی‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۲ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۳ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۴ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۵ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۶ خبر خوش استاندار خوزستان برای کارگران هفت‌تپه/ پرداخت حقوق کارگران ‌با همکاری قوه قضائیه ۷ راز محبوبیت "حاج قاسم" از زبان سردار معروفی ۸ آیت‌الله نوری همدانی: شهادت حاج قاسم خون تازه‌ای ‌در رگ‌های مقاومت جاری کرد / اخراج ‌آمریکا از منطقه ‌انتقام سخت ‌خواهد بود‌ مهمترین اخبار استانها راز محبوبیت "حاج قاسم" از زبان سردار معروفی آیت‌الله نوری همدانی: شهادت حاج قاسم خون تازه‌ای ‌در رگ‌های مقاومت جاری کرد / اخراج ‌آمریکا از منطقه ‌انتقام سخت ‌خواهد بود‌ ‌دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه: برنامه‌های زیادی برای گسترش ازدواج آسان داریم / توزیع ۳۱ هزار سری جهیزیه گزارش| عزم جزم مسئولان زنجانی برای برگزاری مراسم یوم‌العباس/ عزاداری‌های حسینی تعطیل شدنی نیست مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی وزارت اطلاعات: ۵ تیم جاسوسی دستگیر شدند روحانی: محققان کشور با همه توان برای مهار ویروس کرونا بسیج شده اند در جلسه دیشب سران قوا درباره فروش نفت چه گذشت؟/ ۵ شرط رئیسی برای موافقت با تصویب طرح دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماسک استفاده می کنند استان بوشهر برگزار نمی شود مرحله قرمز عزاداری سنتی علوم پزشکی بوشهری ها ماه محرم حاج قاسم خبر خوش ۹۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز

مراسم‌های فرش قرمز هالیوود همواره تداعی گر ثروت، تجمل و لباس‌های حیرت انگیز بوده اند. سلبریتی ها، استایلیست‌ها و طراحان لباس سخت تلاش می‌کنند تا استایلی فراموش نشدنی بسازند که نه تنها نگاه‌ها را به سمت خود بچرخاند، بلکه برای سال‌های پیش رو ترندساز شود.

به گزارش روزیاتو، در ادامه با گران قیمت‌ترین استایل‌هایی که زنان هالیوودی با آن‌ها روی فرش قرمز حاضر شدند، آشنا خواهیم شد. فهرست زیر از کم به زیاد مرتب شده است.

۱۰- گوئینت پالترو در مراسم اسکار سال ۲۰۱۲ – ارزش تخمینی: یک میلیون دلار

گوئینت پالترو در سال ۲۰۱۲ با استایلی به یاد ماندنی در مراسم اسکار حاضر شد. او لباس سفید رنگی از برند تام فورد به تن کرده بود که چشم‌ها را به خود خیره ساخت.

او از جواهراتی هم استفاده کرده بود که جلوه‌ی درخشان تری به استایل او داده بود. او دستبندی از برند Anna Hu Haute Joaillerie به دست کرده بود که از ۲،۳۶۸ الماس درست شده بود. این اکسسوری که قیمت آن یک میلیون دلار قیمت داست، درخشش بیشتری به ظاهر پالترو داده بود.

۹- بلیک لایولی در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۸ – ارزش تخمینی: ۲ میلیون دلار

بلیک لایولی در مراسم کت گالای سال ۲۰۱۸ با لباسی خیره کننده از برند ورساچه حضور پیدا کرد. دوخت این لباس که گلدوزی‌های ظریف و دنباله‌ای آبشاری داشت، ۶۰۰ ساعت زمان برده بود. لایولی این لباس را به همراه جواهراتی از برند Lorraine Schwartz، از جمله یک جفت گوشواره‌ی زمرد به ارزش ۲ میلیون دلار به تن کرده بود.

۸- ریانا در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۵ – ارزش تخمینی: ۳/۹۷ میلیون دلار

لباس به یادماندنی ریانا از برند Guo Pei در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۵ به یک پدیده‌ی فرهنگی تبدیل شد. این لباس زرد رنگ پرزرق و برق که دنباله‌ی حجیمی و گلدوزی‌های ظریفی داشت، توجه میلیون‌ها نفر در دنیا را به خود جلب کرد. گفته می‌شد این لباس ۳/۹۷ میلیون دلار قیمت داشت.

۷- جنیفر لوپز در مراسم مت گالای سال ۲۰۱۹ – ارزش تخمینی: ۹ میلیون دلار

جنیفر لوپز در سال ۲۰۱۹ در مراسم مت گالا با لباسی فراموش نشدنی شرکت کرد که از مهره‌های براق ظریفی درست شده بود. او این لباس را به همراه اکسسوری‌های لوکسی از جمله یک سربند جواهرکاری شده و گردنبندی به ارزش ۸/۸ میلیون دلار به تن کرده بود.

۶- آن هاتاوی در مراسم اسکار سال ۲۰۱۱ – ارزش تخمینی: ۱۰/۱ میلیون دلار

آن هاتاوی در مراسم اسکار سال ۲۰۱۱ با لباس قرمز رنگی از برند ولنتینو حاضر شد که قیمت آن ۱۰۶،۰۷۵ دلار تخمین زده شده است. او گردنبند الماسی از برند تیفانی هم به قیمت ۱۰ میلیون دلار به گردن انداخته بود.

۵- ایمی آدامز در مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۱۴ – ارزش تخمینی: ۱۰/۶ میلیون دلار

ایمی آدامز در مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۱۴ با لباسی از برند ولنتینو حاضر شد که از تور ظریفی درست شده بود و یقه‌ی باز آن گردبند الماس او را به رخ می‌کشید.

۴- بیانسه در مراسم گرمی سال ۲۰۱۷ – ارزش تخمینی: ۱۲ میلیون دلار

بیانسه در سال ۲۰۱۷ با لباس پرزرق و برقی از برند Peter Dundas در مراسم گرمی حضور پیدا کرد. اما در حقیقت، آن گردبند الماس ۱۲ میلیون دلاری اش از برند Lorraine Schwartz بود که نگاه‌ها را به خود خیره ساخت. او انگشتر‌های الماسی هم در دستانش داشت.

۳- کیت بلانشت در مراسم اسکار سال ۲۰۱۴ – ارزش تخمینی: ۱۸ میلیون دلار

کیت بلاتشت در مراسم اسکار سال ۲۰۱۴ با لباسی از برد Armani Privé حضور پیدا کرد که به صد‌ها کریستال سواروسکی مزین بود. او این لباس را به همراه یک جفت گوشواره‌ی الماس به تن کرده بود.

۲- لیدی گاگا در مراسم اسکار سال ۲۰۱۹ – ارزش تخمینی: ۳۰ میلیون دلار

لیدی گاگا در سال ۲۰۱۹ با لباسی از برند الکساندر مک کویین و گردنبندی از برند تیفانی حضور پیدا کرد که یکی از بزرگ‌ترین الماس‌های زرد دنیا را دارد. این گردنبند ۳۰ میلیون دلاری استایل لیدی گاگا را به خوبی تکمیل کرده بود.

۱- کری آندروود در مراسم گرمی سال ۲۰۱۳ – ارزش تخمینی: ۴۱ میلیون دلار

کری آندروود، خواننده‌ی مشهور آمریکایی در مراسم گرمی سال ۲۰۱۳ با لباسی از برند روبرتو کاوالی حضور پیدا کرد که گلدوزی‌های ظریفی داشت. او یکی گردنبند الماس نیز به قیمت ۳۱ میلیون دلار به گردن انداخته بود.

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره