Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بر اساس بیانیه مشترک وزرای علوم و بهداشت: آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در روزهای 29، 30، 31 مرداد و یکم شهریور برگزار شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، پیرو اعلام نیاز جهت تامین فضای لازم برای برگزاری آزمون سراسری و تغییر تاریخ برگزاری آزمون، از آنجا که این تغییر مورد تایید ستاد ملی کرونا قرار نگرفت، مقرر شد با همکاری استاندارن محترم، مراکز آموزشی، فرهنگی و ورزشی در هر استان برای کمبود فضا ها بمنظور برگزاری کنکور سراسری تامین شود تا آزمون در تاریخ های تعیین شده قبلی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیانیه مشترک وزرای بهداشت و علوم : کنکور در تاریخ مصوب قبلی برگزار می شود
­وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری در بیانیه مشترکی با اشاره به عدم تایید تغییر تاریخ برگزاری آزمون سراسری از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، یادآور شدند که این آزمون با همکاری استانداران، مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی، نظامی و انتظامی در تاریخ قبلی یعنی 29 مرداد تا یک شهریور، برگزار می شود.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
پیرو اعلام نیاز به زمان بیشتر جهت برگزاری آزمون سراسری توسط مجریان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها به نیت یافتن فضای مناسب برای برگزاری منطبق با پروتکل های سختگیرانه، مشروط به تایید تغییر تاریخ در ستاد ملی مدیریت کرونا، از آنجا که این تغییر بدلایل متعدد مورد تایید ستاد قرار نگرفت، مقرر شد با همکاری استانداران محترم، مراکز آموزشی، فرهنگی، ورزشی، نظامی و انتظامی، کمبود فضاها و تجهیزات مورد نیاز جهت اعمال و اجرای پروتکل ها مهیا و آزمون سراسری در تاریخ مصوب قبلی ستاد ملی مدیریت کرونا (در روزهای 29-30 و 31 مرداد و یکم شهریورماه) برگزار گردد.
دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی
دکتر منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزمون سراسری برگزاری آزمون آزمون سراسری ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)

پیرامون برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) اطلاعیه ای صادر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) اطلاعیه ای صادر شد.

به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آن‌ها در روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد بعمل آید. 

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد.

لازم به ذکر است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند. بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آن‌ها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات