Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:32:40 GMT

تدابیر جدید انگلیس برای حفاظت از انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۰۲۴۶

تدابیر جدید انگلیس برای حفاظت از انتخابات

‍‍‍‍‍‍

انگلیس قصد دارد به منظور محافظت از انتخابات در برابر هرگونه دخالت، قوانین مربوط به رقابت‌های آنلاین در بین احزاب سیاسی را تشدید کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دولت انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد: با هدف کاهش نگرانی ها درباره دخالت در دموکراسی و روند انتخابات، دولت قصد دارد قوانین مربوط به کارزارهای آنلاین انتخاباتی را تشدید کند تا احزاب سیاسی و فعالان انتخاباتی به طور شفاف خودشان را معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، امنیت سیستم انتخاباتی انگلیس به خاطر قوانین قدیمی و منسوخ از سوی نمایندگان پارلمان زیر سئوال رفته است. این قوانین آخرین بار 20 سال قبل به روز رسانی شده است. نمایندگان پارلمان بریتانیا نسبت به خطر دخالت کشورهای خارجی در نتایج انتخابات هشدار می دهند.

هشدار جانسون نسبت به مسیر دشوار اقتصاد انگلیسدیلی میل: مرگ 16 هزار انگلیسی به دلیل عدم دریافت خدمات درمانی!

 

دولت انگلیس اذعان کرده است که به منظور صیانت از روند دموکراتیک در برابر دخالت خارجی، قوانین باید به روز رسانی شود.

در ماه جولای دولت انگلیس، "عاملان روسی" را به تلاش برای دخالت در انتخابات 2019 متهم کرده است.

شلوئی اسمیت وزیر قانون اساسی انگلیس در این باره گفت: مردم می خواهند به طور آنلاین با رهبران سیاسی تعامل کنند. اینجا جایی است که فعالان کارزارهای انتخاباتی با رای دهندگان مرتبط می شوند. ولی مردم می خواهند بدانند که چه کسی در حال صحبت کردن است. رای دهندگان برای شفافیت ارزش قائل هستند، بنابر این ما باید مطمئن شویم که قوانین شفاف و روشنی برای کمک به آنها وجود دارد تا واقعا بدانند چه کسانی در پشت محتواهای آنلاین انتخاباتی هستند.

قوانین جدید به قانونگذاران انتخاباتی اجازه خواهد داد تا نظارت بهتری بر عملکرد کارزارهای آنلاین انتخاباتی داشته باشند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89/CT10 بیشتر بخوانید... هشدار جانسون نسبت به مسیر دشوار اقتصاد انگلیس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هشدار جانسون نسبت به مسیر دشوار اقتصاد انگلیس پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی ۲ کشف ویروسی کشنده ‎تر از کرونا در قراقستان ۳ انفجار در قلب بغداد ۴ عربستان|صهیونیست‌ها بی‌صبرانه در جستجوی «بن نایف»هستند! ۵ ارائه قطعنامه ضد ایرانی آمریکا به تعویق افتاد ۶ رویترز: تلاش اروپایی‌ها برای توافق با روسیه و چین درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست خورد ۷ واکسن کرونا در روسیه از ۱۲ دی ماه در دسترس عموم قرار می‌گیرد ۸ پوتین: دختر من هم علیه ویروس کرونا واکسینه شده است/ثبت نخستین واکسن جهان مهمترین اخبار بین الملل آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی واکنش منفی مقام قطری به بیانیه دبیرکل شورای همکاری/ روابط قطر با ایران مبتنی بر حسن همجواری است عطوان: توطئه‌گران برحذر باشید حزب الله امروز حزب الله سال ۲۰۰۵ نیست/ سناریوی سوریه در لبنان شکست خواهد خورد نماینده ایران در سازمان ملل: شورای امنیت با قطعنامه جدید آمریکا هم مخالفت می‌کند مهمترین اخبار تسنیم میزگرد ایده‌ها در تسنیم|شفافیت تبلیغات نامزدها به انتخابات ریاست‌جمهوری می‌رسد/ طرح شفافیت، نهایتاً تا ۲ ماه آینده در صحن مجلس لبنان| ارزیابی‌های اولیه از میزان خسارت مادی انفجار بیروت مجلس به مدرس خیابانی اعتماد نکرد آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۱۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحریم تسلیحاتی ایران بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی