Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ مجتبی نظافتی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمه  گفت :  یک دستگاه سواری دنگ فنگ که در حال حرکت به سمت شهرستان گرمه بود در کیلومتر ۲۰ محور چمن بید به گرمه واژگون شد.

او  با اشاره به اینکه در اثر این سانحه راننده خودرو به علت شدت صدمات وارده در دم فوت می‌کند  افزود : سرنشین خودرو نیز مصدوم و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

جان باختن ۴۶ نفر امسال در محور‌های خراسان شمالی

جانشین فرمانده انتظامی گرمه با تاکید بر اینکه علت این تصادف عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی می‌باشد افزود : جهت پیشگیری از حوادث این چنینی در هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند. 

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث جاده ای نیروی انتظامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت