Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ سعید یوسفی فعال روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهارداشت: رسانه‌ها در جهت آگاهی مردم و بصیرت‌افزایی و ترسیم راه بسیار خوب عمل کرده و افتخار داریم به عنوان یک نهاد انقلابی انتقادات اهالی رسانه را شنوا هستیم.
وی اضافه کرد: خبرنگاری ترکیبی از عشق و هنر است و رسالت شما در زمینه سرعت دقت و صحت بوده که این سه شاخص تاثیرگذاری در ارتقای  امنیت اجتماعی در حوزه انتظامی برداشته شود

یوسفی فعال بیان کرد: امروز رسانه‌ها در همه جوامع و جامعه ما قدرت خوبی دارند، در این حوزه از قدرت رسانه باید در جهت اصلاح رفتار، رویکرد، رفع دغدغه‌های مردم بویژه جوانان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خبرنگاران در انتشار اخبار می‌توانند در افزایش امیدواری و توان شادابی و نشاط در جامعه تلاش بیشتری داشته باشند، افزود: نگاه خبرنگار به وقایع و حوادث بسیار مهم بوده و مردم از این نگاه الهام می‌گیرند.
 

برچسب‌ها روز خبرنگار استان اردبیل فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار استان اردبیل فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز خبرنگار استان اردبیل فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌