Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر فغفوری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک، اظهار داشت: بی‌تردید توسعه صنایع کوچک، رمز توسعه فعالیت‌های اقتصادی در دهه‌های آینده است.

وی خاطرنشان کرد: این صنایع با به‌کارگیری اهرم‌های کارآفرینی، نوآوری و تغییر فناوری، پویایی صنعتی و ایجاد اشتغال و درآمد بر اقتصاد جهانی تاثیر می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فغفوری افزود: نامگذاری ۲۱ مردادماه به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک، نشانگر اهمیت و جایگاه این صنایع در امر تولید، اشتغال و نقش کلیدی آن در تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهش تولید و اتکا به توانمندی داخلی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: مدیران و کارکنان پرتلاش این صنایع در حال حاضر همچون جهادگران صنعتی هستند که به‌رغم تمام مشکلات و موانعی که بر سر راه تولید صنعتی کشور وجود دارد با تمام توان و انرژی این صنایع را سرپا نگه داشته و به عنوان یکی از عوامل اصلی اقتصاد مقاومتی و از پرچمداران این عرصه تلاش مقدس در راه تعالی و استقلال کشور می‌کوشند.

وی اظهار داشت: این روز، فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی صنایع کوچک و متوسط و ارج نهادن به تلاش‌های جهادگران در این عرصه اقتصادی است تا بار دیگر جهت ارتقا و احیای صنایع کوچک و متوسط، متحد شویم و در سالی که مزین به نام "جهش تولید" است بتوانیم ‌گامی راسخ در جهت بهبود وضعیت این صنایع برداریم.

فغفوری خاطرنشان کرد: از زحمات و تلاش‌های جهادگونه تمام تلاشگران و سردمداران عرصه تولید و کارآفرینان و صنعتگرانی که در راه  توسعه و آبادانی کشور به‌خصوص در حوزه صنایع کوچک و متوسط، ایفای نقش کرده‌اند قدردانی می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: مجموع حجم سرمایه‌گذاری صنعتی استان هم‌اکنون بر اساس پروانه‌های صنعتی که به بهره‌برداری رسیده‌اند بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان است که در اسفند سال ۹۲ این رقم ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود.

وی اظهار داشت: زنجان در سال ۹۲ از لحاظ حجم سرمایه‌گذاری صنعتی بدون در نظر گرفتن وسعت و جمعیت، هجدهمین استان کشور بود اما امروز در رتبه ۱۲ قرار دارد.

به گزارش ایرنا، شهرک‌های صنعتی استان زنجان ۸۵۰ واحد تولیدی دارد که حدود ۷۰ درصد، مختص واحدهای تولیدی کوچک است.

۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی با مجموع سه هزار و ۵۰۰ هکتار زمین و یک هزار و ۷۰۰ طرف قرارداد در استان زنجان فعال است.

برچسب‌ها جهش تولید سرمایه گذاری صنایع کوچک و متوسط زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید سرمایه گذاری صنایع کوچک و متوسط زنجان جهش تولید سرمایه گذاری صنایع کوچک و متوسط زنجان صنایع کوچک و متوسط استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد تحصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مسلم فلاح زاده اظهار کرد: تأمین برق پایدار برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد شش پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فلاح زاده گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تأمین شده است.

کد خبر 747953

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد