Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا گفت: جریمه‌هایی که توسط افسران راهنمایی و رانندگی برای افراد صادر می‌شود تا به مرکز ارسال شده و پانچ شود یک تا ۵ روز زمان می‌برد.

وی با بیان اینکه برای پرداخت جریمه ۲ ماه فرصت باقی است و پس از آن پیامک ارسال جریمه برای فرد ارسال می‌شود، ادامه داد: در پیامک جریمه شماره قبض و شناسه موجود است و فرد می‌تواند از طریق تلفن همراه خود مبلغ جریمه را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از طریق مراجعه به بانک یا دستگاه خودپرداز و یا از طریق سایت راهور ۱۲۰ می‌تواند این مبلغ جریمه را پرداخت کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تصریح کرد: اگر فردی پس از اینکه توسط افسر جریمه شد، بلافاصله به همراه قبض برای پرداخت به بانک مراجعه کند - به دلیل اینکه قبض جریمه شناسه پرداخت ندارد - بانک قبض جریمه را قبول نمی‌کند، از همین رو ما از مردم درخواست می‌کنیم تا زمانی که پیامک برای آن‌ها ارسال نشده برای پرداخت جریمه اقدام نکنند.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: زمانی که پیامک برای فرد ارسال می‌شود به معنی این است که اطلاعات فرد در مرکز اجراییات پلیس راهور صحیح است. اما اگر فردی جریمه شد، ولی پیامک برای او ارسال نشود، باید به دفاتر پلیس +۱۰ یا دفاتر پلیس راهور منطقه محل سکونت خود مراجعه و به اصلاح اطلاعات خود اقدام کند.

وی در پاسخ به این سوال که گاهی فرد در یک منطقه حضور ندارد، اما پیامک جریمه برای او ارسال می‌شود، علت این امر چیست و چگونه می‌تواند این مشکل را برطرف کند، تصریح کرد: گاهی اوقات ممکن است خودرو در اختیار فرد دیگری از خانواده باشد و پس از بررسی دوربین‌ها این موضوع مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: در برخی مواقع نیز به دلیل دستکاری که در پلاک خودرو ایجاد می‌شود، این مشکلات بروز می‌کند و به طور مثال فردی در شیراز پلاک خودرو را مخدوش کرده و مرتکب تخلف راهنمایی و رانندگی می‌شود و به دلیل مشکلی که در پلاک خودرو وجود دارد، وقتی وارد سیستم می‌شود جریمه برای فرد دیگری ارسال می‌شود.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: گاهی اوقات نیز به دلیل دوقلو کردن پلاک خودرو توسط سارقان این مشکلات ایجاد می‌شود که در حال ایجاد راهکار‌هایی برای حل این معضلات هستیم.

سردار هادیان‌فر یادآور شد: کمیسیون ماده ۵ در حال رسیدگی به این مشکلات و اعتراضات است و زمان رسیدگی به پرونده‌ها را در این کمیسیون از یک جلسه به ۳ جلسه در هفته افزایش داده‌ایم تا مردم راحت‌تر خدمات دریافت کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس پلیس راهور پلیس راهور ناجا جریمه رانندگی صراط ارسال می شود پلاک خودرو پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره پاسخ برتر امسال سومین سال فرخوان خود را که از پاسخ‌های علمی برتر به شبهات تقدیر می‌نماید اعلام کرده است که تمام مراکز واشخاص پاسخگو دراین طرح شناسایی وآثار واشخاص برتر مورد تقدیر واقع شدند؛ امسال نیز آخرین مهلت فراخوان تا پایان اردیبشهت اعلام گردیده است؛ تمام فعالان پاسخگو اعم از نوشتاری و هنری وکتاب وفیلم وانواع کار‌های فرهنگی که در عرصه پاسخ به شبهات فعالیت دارند دراین طرح می‌توانند با ارسال نمونه‌ای از آثار شرکت کنند.

از نویسندگان وفعلان مجازی پاسخگو وهنرمندان وخبرگزاری‌ها وسایت‌های پاسخگو دعوت می‌شود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره که زیر نظر مدیر کل حوزه‌های علمیه ودرمرکز مطالعات وپاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه مستقر می‌باشد ارسال کنند.

موضوع جشنواره: تقدیر از فعالان و مراکز پاسخگو به شبهات دینی و حکمرانی اسلامی، همراه با اعطای جوایز به آثار برتر و حمایت از برگزیدگان

قالب‌های جشنواره: 

پژوهشی: کتاب، مقاله، پایان‌نامه.
ادبی: شعر، داستان، داستانک، ناداستان، رمان.
چندرسانه‌ای: فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی.
تجسمی: عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی.
بین‌الملل. بخش‌ویژه: رویکرد تهاجمی در مواجهه با شبهات.

معیار‌های انتخاب اثر:
ـ پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا
ـ استفاده از شیوه‌های نوین پاسخگویی
ـ ارائه الگو‌های صحیح پاسخگویی به شبهات

شرایط آثار: 
ـ آثار پژوهشی نگاشته و چاپ شده در سال ۱۴۰۱
ـ عدم ارسال آثار ارسالی در جشنواره‌های قبلی

مهلت ارسال آثار: پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
اختتامیه جشنواره: پاییز ۱۴۰۳
ارسال آثار: https://jpb.pasokh.org

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد