Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: استان ایلام ۳۳۷ آزاده را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

به گزارش ایسنا، اسدالله تولیده در نشست خبری که به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه تمام مدیران استانی و فرمانداران موظف شده‌اند به بهترین نحو ممکن از آزادگان شاغل و بازنشسته در ادارات تجلیل کنند، توضیح داد: با توجه به شرایط و شیوع ویروس کرونا، ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در سال جاری با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام افزود: برنامه ریزی لازم برای گرامی‌داشت ۲۶ مرداد انجام شده است و تلاش می‌کنیم که مراسمی در فضای مجازی با کمک رسانه‌ها و مشابه یادواره مجازی گرامی‌داشت شهدای ملکشاهی، ایوان و زرنه برگزار کنیم و در این بین از ظرفیت فضای مجازی برای شناساندن و معرفی آزادگان، بیان خاطرات و سختی‌های دوران اسارت آزادگان استفاده خواهیم کرد.


وی با بیان اینکه استان ایلام ۳۳۷ آزاده را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی کرده است، گفت: ۲۶ مرداد روز تاریخی، بسیار ارزشمند و با عظمتی است و با هر آنچه که در توان داریم تلاش می‌کنیم تجلیل از آزادگان سرافراز در سطح استان، به بهترین نحو ممکن انجام شود.


تولیده با بیان اینکه اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهیدان، فداکاری جانبازان و مقاومت آزادگان سرافراز است، یادآور شد: امروز وظیفه داریم از کسانی تجلیل کنیم که سال‌ها در غربت، اسارت و در زیر شکنجه‌های رژیم بعثی، نه تنها از آرمان‌های امام راحل و انقلاب دست نکشیدند، بلکه با تمام وجود و با تحمل سختی‌ها از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا خیلی از فعالیت‌های ما را به حاشیه برده و اجازه برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‌ها و بسیاری از ویژه‌برنامه‌ها را از ما گرفته است،عنوان کرد: در هر صورت وظیفه داریم از جامعه ایثارگران تجلیل کنیم و در این راستا شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان ایلام با حضور استاندار ایلام و با محوریت برنامه‌های سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یادآور شد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری راهپیمایی خانوادگی با مجوز ستاد مبارزه با کرونا، حضور در بیمارستان‌ها و تکریم از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها با حضور آزادگان با همان لباس زرد رنگ اسارات، برگزاری مسابقه سفیران سبز در فضای مجازی و مصاحبه با نخبگان آزاده و انتشار آن در فضای مجازی از برنامه‌های سالروز بازگشت آزادگان قهرمان به کشور در استان است.


تولیده گفت: حضور در برنامه زنده تلویزیونی و بیان خاطرات آزادگان از طریق شبکه استانی سیما، حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، تقدیر از آزادگان در تمام شهرستان‌های استان و راه‌اندازی پویش تجلیل از آزادگان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با کمک و همراهی اصحاب رسانه استان از دیگر فعالیت‌های این بنیاد در سالروز بازگشت آزادگان به کشور است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سالروز ورود آزادگان دفاع مقدس ايلام سالروز ورود آزادگان آزادگان سرافراز فضای مجازی استان ایلام برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • شدت وزش باد از امشب در ایلام کم می‌شود
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان