Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: پنجمین مرحله از طرح "ظفر" به منظور مبارزه با قاچاقچیان عمده، خُرده‌فروشان و معتادان متجاهر توسط پلیس مبارزه با موامخدر تهران بزرگ اجرا شد.

کشف مخدری به نام "کمیکال" نیز که مصرف آن بسیار آسیب‌زا است، از جمله دستاورد‌های پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در طرح مذکور بود.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند؛ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ درباره این نوع از ماده‌مخدر گفت: این ماده‌مخدر از نوع مخدر "ماری جوانا" است، اما در فرآیندی پیچیدی ضمن ترکیب با مواد شیمیایی، تبدیل به اسپری می‌شود؛ اسپری نیز روی مواد توهم‌زا پاشیده شده و قدرت تخریبی آن بیش از ۱۰۰ برابر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قاچاقچیان موادمخدر با ترکیب موادافیونی با یکدیگر و موادی همچون "مرگ موش" با "ماری جوانا"، قدرت تخریبی آن‌ها را بسیار بالاتر می‌برند.

این مقام انتظامی متذکر شد: شاهد افزایش کشفیات موادمخدر صنعتی هستیم و این موضوع نگران‌کننده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قاچاقچیان مرگ موش ماری جوانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد