Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: بیش از ۱۳ هزار خانواده در رزمایش کمک مؤمنانه مورد حمایت قرار گفته و بسته غذایی به آن‌ها اهدا شد. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار سیدجواد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون به بیش از 13 هزار خانواده در شهرستان ملایر کمک شده است.

وی افزود: طرح کمک مؤمنانه ابتدای امسال با توجه به همه گیری ویروس کرونا در ملایر انجام شده و به 7 هزار خانواده مشاغل آسیب دیده بسته غذایی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: 5 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی هم در رزمایش کمک مؤمنانه مورد حمایت قرار گرفته و بسته‌های غذایی به آن‌ها تعلق گرفت.

آغاز مرحله دوم "رزمایش کمک مؤمنانه" در استان بوشهر به روایت تصاویر

همدلی مردم استان ایلام در رزمایش کمک‌های مؤمنانه به روایت تصاویرمرحله دوم کمک‌های مؤمنانه در هرمزگان آغاز شد/ توزیع 16 هزار بسته معیشتی در بخش نخست

حسینی اعلام کرد: در مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه هم 2 هزار خانواده آسیب پذیر شناسایی شده‌اند که به یک هزار و 150 خانوار در عید سعید غدیر بسته غذایی اهدا شد و به بقیه هم در دهه اول محرم کمک می‌شود.

وی گفت: ارزش بسته‌های غذایی بیش از 46 میلیون تومان بوده که بخشی از آن از محل کمک خیران تأمین شده است.

انتهای پیام/744/ی

R41405/P/S6,75/CT1 بیشتر بخوانید... مرحله سوم رزمایش مؤمنانه همزمان با آغاز ماه محرم در همدان برگزار می‌شود شکوه و اقتدار مردم نکا در مرحله جدید کمک مؤمنانه به نمایش گذاشته شد مرحله چهارم رزمایش کمک مؤمنانه ارتش لرستان در ماه محرم برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مرحله سوم رزمایش مؤمنانه همزمان با آغاز ماه محرم در همدان برگزار می‌شود شکوه و اقتدار مردم نکا در مرحله جدید کمک مؤمنانه به نمایش گذاشته شد مرحله چهارم رزمایش کمک مؤمنانه ارتش لرستان در ماه محرم برگزار می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۲ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۳ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۴ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۵ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۶ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۷ واکنش سخنگوی کمیسیون آموزش‌ مجلس به تعویق ‌کنکور سراسری/ این موضوع به‌نفع دانش‌آموزان نیست‌ ۸ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند گزارش ویدئویی| واکاوی ماجرای دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما / چرا جسد «سها رضانژاد» یک ماه بعد پیدا شد؟ دستگیری راوی فیلم درگیری پمپ بنزین در رشت / متهم هدفمند و مغرضانه ‌نبود امنیت در شهر را روایت کرد استفاده از ماسک جواب داد/ روند کرونا در مشهد کاهشی شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: دولت علی‌رغم فشارهای آمریکا در بخش اقتصادی شکست نخواهد خورد / مقایسه شرایط صلح با شرایط جنگ خطاست عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد مصاحبه|کاظمی قمی: شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند پاسخ قلدرمآبانه یک نماینده تهران به سؤال خبرنگار: غلط کردند گفتند بپرسید ۲۰۰میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه؟! درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس رزمایش کمک مؤمنانه گزارش ویدئویی برگزار می شود هزار خانواده بسته غذایی ماه محرم اهدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به خانواده زندانیان نیازمند استان می‌شود گفت: در این راستا ضمن سرکشی مستمر از این خانواده‌ها خدمات لازم در ابعاد معیشتی، اقتصادی، قضایی و اجتماعی ارائه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی مهرانگیز شامگاه جمعه در سرکشی از خانواده 2 زندانی در بوشهر با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام توجه به نیازمندان و فقرا و رسیدگی به مشکلات آنان را از تأکیدات این امام بزرگوار دانست و اظهار داشت: ائمه طهارت علیه‌السلام مظهر خیر و صفات الهی هستند و امام صادق علیه‌السلام در عبادت و ظلم‌ستیزی و رسیدگی به  نیازمندان سرآمد بودند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر یکی از برنامه‌های مهم دستگاه قضا در استان را رسیدگی به خانواده‌های نیازمند زندانی دانست و تأکید کرد: در این راستا همه مسئولان دادگستری و دادستان شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان بوشهر موظف به بازدید مستمر از زندان‌ها و بررسی و راهکار حل مشکلات قضایی مددجویان و سرکشی از خانواده زندانیان نیازمند هستند و در این راستا سال گذشته خودم 34 بار از خانواده زندانیان سرکشی کردم و ضمن بررسی مشکلات آنان کمک‌های معیشتی و مالی در اختیار آنان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پیگیری و بررسی مشکلات خانواده زندانیان نیازمند استان بوشهر توسط دستگاه قضایی در نقاط مختلف تداوم دارد گفت: به مسئولین حوزه‌های قضایی استان بوشهر تأکید شده تا ضمن سرکشی از خانواده‌های زندانیان نیازمند مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دهند و تا جایی که می‌توانند از ارفاقات قانونی استفاده کنند.

مهرانگیز در سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام که از 2 خانواده زندانی نیازمند در شهرستان بوشهر سرکشی می‌کرد ضمن بررسی مشکلات و مطالبات بسته‌های حمایتی معیشتی و اقتصادی و کمک‌های نقدی خود را به آنان اهدا کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به  تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به مشکلات نیازمندان تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکید و دستورات ریاست عالی قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی و حمایت از خانواده‌های زندانیان، در سال جاری نیز با برنامه‌ریزی صورت گرفته هر هفته از 3 خانواده زندانی نیازمند سرکشی و ضمن اهدای بسته‌های حمایتی معیشتی و کمک‌های نقدی و لوازم خانگی به درخواست‌های قضایی آنان رسیدگی می‌شود.

مدیر کل زندان‌های استان بوشهر نیز ضمن تقدیر از رئیس کل دادگستری و مجموعه قضایی استان بوشهر در سرکشی و بازدید مستمر از زندان‌ها و خانواده‌های زندانیان گفت: توجه ویژه به مشکلات خانواده زندانیان در نقاط مختلف استان بوشهر از برنامه‌های مهم اداره کل زندان‌های استان است.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند