Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس پلیس کلانتری ۱۷۷ خاور شهر از کشف ۷۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد. تاریخ انتشار: 15:30 - 22 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۱۹۱

خبرگزاری میزان - سرگرد "خلیل احمدی" بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیری فراوانی فرآورده نفتی در روستای لپه رنک ماموران کلانتری ۱۷۷ خاور شهر بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، فردی ۳۷ ساله دارای سابقه کیفری بدون مجوز‌های قانونی مقداری فراوانی فرآورده نفتی " گازوئیل" در مخازن بزرگ جمع آوری و از شبکه توزیع خارج می¬کند.

 رییس کلانتری ۱۷۷ خاورشهر بیان داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و تیمی از ماموران کلانتری به محل اعلامی اعزام شدند و موفق شدند ۱۰ مخزن بزرگ حاوی فراورده‌های نفتی"گازوئیل" را کشف و با دستور قضائی کارگاه را پلمب کنند.

بیشتر بخوانید: مناسب‌سازی مبلمان شهری با افزایش ۳۰۰درصدی بودجه شهرداری

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه در کارگاه ۷۰ هزار لیتر فراورده‌های نفتی کشف شد، تصریح کرد: فرآورده‌های مکشوفه از نوع نفت گاز توسط کارشناسان به ارزش ۵ میلیارد ریال برآورده شده است.

وی در پایان گفت: متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان