Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@17:32:11 GMT

معاون رییس جمهور وارد مازندران شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۵۰۷۲

معاون رییس جمهور وارد مازندران شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد باقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ مردادماه وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد و مورد استقبال حسین زادگان استاندار مازندران قرار گرفت.
معاون رییس‌جمهور در سفر دو روزه خود در امروز و فردا از طرح‌های محوری و مهم استان شامل کارخانه زباله سوز، سد لاستیکی، تصفیه خانه فاضلاب، تالار مرکزی، ورزشگاه دوقلو و بیمارستان ۳۴۱ تختخوابی شهرستان ساری و دیگر شهرستان‌های استان بازدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم آغاز ساخت دو هزار واحد مسکونی برای محرومان شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، بازدید از طرح احداث پل چهارم شهرستان بابلسر، کمربندی بابل به شیرگاه، بیمارستان جایگزین شهرستان قائمشهر، رینگ هچیرود نشتارود، فرودگاه بیشه کلا، و افتتاح کارخانه زباله سوز نوشهر و کمپوست پسماند تنکابن از دیگر برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهور به مازندران اعلام شده است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون رییس جمهور سازمان برنامه و بودجه کشور استاندار مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حسین دلیری معاون امور ورزشی اداره کل ورزش وجوانان مازندران گفت: مسابقات سواری کاری پرش با اسب شمال کشور با حضور ۴۵ ورزشکار از نقاط مختلف کشور و همچنین استان های مجاور در ساری برگزار شد. در این مسابقات ورزشکارانی از رده های سنی مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

هاتف مرادی عضو کمیته برگزاری مسابقات با اشاره به استقبال خوب سوارکاران از این رقابتها گفت: استعدادهای خیلی خوبی در این مسابقات شناسایی شده است که در آینده می توان روی آنها سرمایه گذاری کرد.

در پایان این مسابقات آرشیدا مرادی، شبیر شجری و امیر مظفری بر سکوی اول هر رده سنی قرار گرفتند.

ایوب رضوانی گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری