Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@12:31:55 GMT

افشای قرارداد نجومی دیاباته با استقلال + سند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۵۳۶۸

افشای قرارداد نجومی دیاباته با استقلال + سند

فارس نوشت: مسئولان استقلال کار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم را آغاز کرده و قصد دارند نفراتی چون علی کریمی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و .. را تمدید کنند.

از طرفی شیخ دیاباته و میلیچ با استقلال قرارداد دارند و برای سال دوم در جمع آبی پوشان باقی خواهند ماند. سعادتمند روز گذشته در گفت‌و‌گو با رسانه باشگاه در خصوص قرارداد دیاباته اظهار داشت: دیاباته با استقلال قرارداد دو ساله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم ما و هم او به قرارداد پایبند هستیم. او بازیکن ما است و جای نگرانی نیست. فقط باید در خصوص تامین اعتبار و پرداخت به موقع قراردادش اقدام درست و استانداردی را انجام دهیم که این موضوع در دستور کار قرار گرفته چون به او نیاز داریم.

در صحبت‌های مدیرعامل استقلال این نکته وجود دارد که این باشگاه باید در خصوص تامین اعتبار و پرداخت به موقع قرارداد اقدام درست و استاندارد انجام دهد. در قرارداد دیاباته نکاتی وجود دارد که استقلال باید مو به مو به مفاد قرارداد پایبند باشد؛ در غیر این صورت این بازیکن می‌تواند هر اقدامی انجام بدهد.

این بازیکن با وجود داشتن قرارداد با استقلال چند روز پیش در گفت‌و‌گو با یکی از برنامه‌های تلویزیونی مدعی شد الان نمی‌تواند بگوید می‌ماند یا خیر. ظاهرا دیاباته منتظر است تا مسئولان به تمامی تعهداتشان در قبال قرارداد و آپشن‌های وی عمل کنند.

قرارداد اولیه این بازیکن 525 هزار دلار (با احتساب دلار به قیمت 21 هزار تومان، این باشگاه باید رقمی بیش از 11 میلیارد تومان به این بازیکن پرداخت کند) برای هر فصل است. یعنی دیاباته برای فصل جاری این رقم را دریافت خواهد کرد و برای فصل آینده نیز رقم پایه پا بر جا خواهد بود.

 آپشن‌های قرارداد دیاباته با استقلال را در زیر مشاهده کنید:

* قرارداد از اول جولای 2020 تا 30 جون 2021

* حقوق ماهیانه 35 هزار دلار (این رقم باید در تاریخ دهم هر ماه پرداخت شود)

* آپشن قهرمانی لیگ برتر: 80 هزار دلار

* پیروزی در بازی‌های بین‌المللی 50 هزار دلار

* صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 50 هزار دلار

* صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 60 هزار دلار

* صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا 70 هزار دلار

* حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا 100 هزار دلار

* به ثمر رساندن هر گل در بازی‌ها 10 هزار دلار (در این آپشن پنالتی‌ها حساب نمی‌شود اما در صورت آقای گلی این بازیکن پاداش جداگانه دریافت خواهد کرد)

* مشارکت در گل یا پاس گل در جریان بازی‌ها (هر 5 پاس 25 هزار دلار)

* در هر بازی که بیش از 15 دقیقه به میدان برود 1000 دلار دریافت خواهد کرد.

* این بازیکن معاف از پرداخت مالیات است

* در صورتی که حقوق ماهیانه این بازیکن بیش از 60 روز به تعویق بیفتد، شامل 10 هزار دلار جریمه می‌شود. این موضوع جدا از حق فسخ قرارداد این بازیکن است. در صورت عدم پرداخت مطالبات، این بازیکن می‌تواند از طرقی فیفا اقدام و قراردادش را فسخ کند.

* در صورت غیبت در هر تمرین 5 هزار دلار و در صورت غیبت غیرموجه در بازی ها 20 هزار دلار جریمه خواهد شد.

با این حساب استقلالی‌ها باید با احتساب آپشن‌های قرارداد رقمی سنگین را به دیاباته پرداخت کنند که البته چاره‌ای جز این کار ندارند. طبق اعلام مسئولان وزارت ورزش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به جز بازیکنان فعلی حق جذب هیچ بازیکن یا مربی خارجی را با توجه به شرایط ارز در کشور نخواهند داشت.

تصاویری از قرارداد آقای گل فعلی لیگ برتر با استقلال را ببینید:

منبع: الف

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا هزار دلار بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران

تیم پرسپولیس در حالی پای به چند هفته آخر لیگ برتر می‌گذارد که گمانه‌زنی در مورد نیمکت این تیم برای فصل آینده هم به وجود آمده و بنا بر گفته رضا درویش، حسین بادامکی و البته خود اوسمار، او گزینه نخست سرخپوشان برای هدایت این تیم در فصل آینده است و طرفین به تمدید قرارداد نیز نزدیک شده‌اند.

اگرچه هنوز قرارداد رسمی آنها برای فصل آینده به امضا نرسیده، اما فضای مجازی بازهم پر از اخبار و شایعاتی است که بازیکنان مختلف را به پرسپولیس وصل و آنها را به عنوان خرید جدید این تیم در فصل آینده معرفی می‌کند. با این حال سرمربی سرخپوشان هم در اقدامی جالب از بازیکنان مورد علاقه خود در سایر تیم‌ها را نام برده است.

زمانی که محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، در این خصوص از سرمربی پرسپولیس سوال پرسید، او به چند نام جالب و جذاب اشاره کرد که البته شاید انتقال برخی از آنها به پرسپولیس تا حدی غیرممکن هم باشد.
او در این مورد گفت: من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

وی با اشاره به بازیکنان مورد علاقه‌اش گفت: ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.
از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند، اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نام‌هایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

منبع: ورزش سه

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • (ویدئو) روایت تلخ فریدون زندی از افزایش قیمت نجومی دلار در ایران
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران