Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@22:48:01 GMT

غرق شدن دو زن در سواحل محمودآباد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۷۵۷۹

غرق شدن دو زن در سواحل محمودآباد

فرمانده انتظامی محمودآباد از غرق شدن ۲ زن ۳۰ و ۳۵ ساله در سواحل این شهرستان خبر داد. 

 به گزارش جماران، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر، گفت: ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر روز گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه غریق در سواحل این شهرستان بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: در این حادثه دو زن ۳۰ و ۳۵ ساله اهل شهرستان های آمل و خراسان رضوی که به اتفاق هم، برای شنا به دریا رفته بودند به علت عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شدند.

حسین زاده، تصریح کرد: با تلاش عوامل امدادی جسد نامبردگان کشف و به سردخانه منتقل شد.

اخبار مرتبط 6 نفر در دریای مازندران غرق شدند جان باختن چهار نفر در رودخانه کرج نجات دختر 10 ساله از غرق شدگی کاهش 45 درصدی غرق شدگی در رودخانه های لرستان غرق شدن پسر 17 ساله به دلیل شنا در مکان نامناسب

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا غرق شدگی غرق شدن زن جوان غرق شدگی مازندران غرق شدن در محمودآباد سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آتش پاد دوم حسین سرباز رشید در این خصوص اظهار داشت:   پس از دریافت خبر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: تیم های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد