Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:22:18 GMT

آشنایی با ۱۱ عادت بد که باعث افزایش رطوبت عارضی بدن و بیماری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۸۵۳۶

آشنایی با ۱۱ عادت بد که باعث افزایش رطوبت عارضی بدن و بیماری می‌شود

‍‍‍‍‍‍

افزایش "رطوبت عارضی بدن" می‌تواند باعث ایجاد زمینه برای ابتلا به بیماریهای مختلف شود؛ در این مطلب به ۱۱ عادت و تغذیه غلط اشاره شده است که باعث "افزایش رطوبت عارضی بدن" و بیماری می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ افزایش "رطوبت عارضی بدن" می‌تواند باعث ایجاد زمینه برای ابتلا به بیماریهای مختلف شود لذا پاسخ به این سؤال مهم است که "آیا فقط نوشیدن آب موجب افزایش رطوبت عارضی می‌شود؟"

در پاسخ به این سؤال باید گفت "خیر!" چرا که عوامل متعددی موجب افزایش رطوبت عارضی می‌شوند از جمله:

1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوشیدن مایعات زیاد از قبیل آب، نوشابه، دلستر، دوغ، میوه فراوان، آبمیوه‌های صنعتی یا حتی طبیعی البته اگر زیاد مصرف شوند.

2. خوردن غذاهای غلیظ و دیرهضم مثل انواع فست‌فود، مرغهای صنعتی، ماکارونی، نانهای با آرد ناسالم حاوی اسید فولیک (غنی‌شده با آهن) و انواع غذاها و نوشیدنیهای صنعتی و...

3. بد جویدن و سریع خوردن غذا

4. نوشیدن آب یا مایعات به‌همراه غذا یا بلافاصله پس از غذا

5. خوابیدن بلافاصله بعد از صرف غذا

6. همچنین پرخوری

7. خواب زیاد

8. خوابیدن روی سطوح سردمزاج مانند سنگ و خاک یا چمن و همین‌طور فرش با الیاف شیمیایی

9. پوشیدن لباسهای نایلونی

10. عدم فعالیت جسمانی

11. به‌طور مداوم در معرض باد کولر و پنکه قرار گرفتن.

علت ایجاد "فیبروم رحمی" چیست+ راهکار درمانی طب سنتی انتهای پیام/+ Rsaadati/Psaadati/S18,2,1302/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ازدواج سیاست‌های تشویقی برای فرزندآوری کاهش جمعیت بیشتر بخوانید... ایران از سال ۱۴۰۰ وارد مرحله "میانسالی جمعیت" می‌شود! + نمودار "نگاه راهبردی و استراتژیک" به مسئله بحران جمعیت کشورمان وجود ندارد نامه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مجلس درباره لزوم تشکیل "کمیسیون ویژه جمعیت" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ایران از سال ۱۴۰۰ وارد مرحله "میانسالی جمعیت" می‌شود! + نمودار "نگاه راهبردی و استراتژیک" به مسئله بحران جمعیت کشورمان وجود ندارد نامه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مجلس درباره لزوم تشکیل "کمیسیون ویژه جمعیت" واژه های کاربردی مرتبط ازدواج سیاست‌های تشویقی برای فرزندآوری کاهش جمعیت پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند ۲ شرط تأیید واکسن کرونای روسی در کشور چیست؟ ۳ جاسازی ماهرانه مخدر "شیشه" در کفش و تابلو + تصاویر ۴ مظنونان "حادثه پارک لاله" بازداشت شدند ۵ سوءقصد به یک بازپرس ویژه قتل تهران ۶ ترکیب "مرگ موش" با "ماری‌جوانا" توسط قاچاقچیان/ "کمیکال" مخدری با قدرت تخریبی ۱۰۰ برابری! ۷ "بحران‌ اطلاع‌رسانی" در داستان هزار و یک شب "تعویق تا برگزاری کنکور" ۸ جزئیات جدید از پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مهمترین اخبار اجتماعی آشنایی با ۱۱ عادت بد که باعث "افزایش رطوبت عارضی بدن" و بیماری می‌شود محاکمه "محمد امامی" از ۲۷ مرداد آغاز می شود فقط یک دهه از فرصت ازدواج و فرزندآوری "دهه‌شصتی‌ها" باقی است! آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مهمترین اخبار تسنیم روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند سعید محمد تشریح کرد| جزئیات احداث بزرگترین پروژه آبرسانی غرب کشور توسط قرارگاه خاتم فارین افرز: آمریکا با ترامپ روز به روز بیشتر منزوی و زمین‌گیر می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ازدواج کاهش جمعیت ازدواج کاهش جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد

طاهره عاشوریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، اظهار کرد: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت از ویژه خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده استان گیلان در سطح استان برگزار شده است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این دوره به بررسی ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکارهای حوزه جمعیت می‌پردازد، افزود: دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با محوریت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، چالش ضرورت توجه و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن آن در بین افکار عمومی است، ادامه داد: جمعیت در ساختارهای مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تأثیرگذار است و از این حیث یکی از مهمترین و حساس‌ترین موضوعات حال حاضر بوده که باید برنامه‌ریزی های مدون صورت بگیرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه باید در تبیین مساله جمعیت فعالانه وارد شده تا با فعالیت کنشگران آگاهی بخشی عمومی صورت بگیرد، بیان کرد: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در هر جامعه بوده بنابراین جمعیت از نظر ساخت، ترکیب و توزیع از مؤلفه‌های اقتدار و استحکام ساخت درونی هر جامعه به شمار می‌رود.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان استان با همکاری ستاد خانواده و جمعیت استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان دوره تربیت کنشگر جمعیت را با تعداد ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه مند و توانمند برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، تصریح کرد: فرهنگ سازی گسترده و تبیین اهمیت جمعیت در بین افکار عمومی مهم و ضروری است که این دوره نیز با هدف آگاه سازی در گیلان برگزار شده است.

کد خبر 6088733

دیگر خبرها

  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • گرمای بی سابقه در راه است
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • ۲ عادت ناسالم که بدن را فرسوده و چاق می‌کند
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه