Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:01:21 GMT

۹۵ درصد مطالبات گندم کاران خراسان جنوبی پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۹۷۸۷

۹۵ درصد مطالبات گندم کاران خراسان جنوبی پرداخت شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها-مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی از پرداخت ۹۵ درصد مطالبات گندمکاران استان خبر داد. - اخبار استانها -

مجید اسداللهی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: از آغاز فصل خرید گندم تاکنون 18 هزار و 900 تن گندم تضمینی از کشاورزان خراسان جنوبی به ارزش 673 میلیارد و 647 میلیون ریال خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون 451 میلیارد و 602 میلیون ریال معادل 95 درصد از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است افزود: مقدار گندم خریداری شده تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 63 درصد افزایش دارد.

خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از 7.1 میلیون تن فراتر رفتفعالیت دلالان برای خرید گندم در یزد کاهش یافتنرخ مشخص شده خرید گندم مطابق تورم ادوات کشاورزی نیست/ دلال‌ها بازار گرمی می‌کنند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: مانده مطالبات گندم کاران 20 میلیارد و 816 میلیون ریال است.

اسداللهی بیان کرد: امسال کار خرید گندم از کشاورزان در 18 مرکز انجام می‌شود که از این تعداد دو مرکز دولتی در بیرجند و قاین فعال است و 16 مرکز زیر نظر اداره تعاون روستایی در دیگر شهرستان‌ها برای خرید گندم مازاد کشاورزان فعال است.

وی تصریح کرد: قیمت تعیین شده خرید تضمینی گندم امسال نسبت به سال گذشته 47 درصد رشد دارد.

انتهای پیام/ 254/ش

R41348/P/S6,56/CT1 بیشتر بخوانید... کشاورزان دست دلالان را از چرخه خرید گندم در کردستان کوتاه کنند آقامحمدی: بورس کالا می تواند به مشکلات دولت در خرید گندم پایان دهد ابلاغ مصوبه خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان با نرخ تضمینی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کشاورزان دست دلالان را از چرخه خرید گندم در کردستان کوتاه کنند آقامحمدی: بورس کالا می تواند به مشکلات دولت در خرید گندم پایان دهد ابلاغ مصوبه خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان با نرخ تضمینی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۳ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۴ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۵ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت ۶ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۷ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۸ طرح «گشایش اقتصادی» سرزمینی سوخته را به دولت بعد تحویل می‌دهد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند احراز هویت جسد کشف شده در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد فردا به خانواده رضانژاد تحویل می‌شود معاون وزیر صمت: تولید روزانه ۱۱ میلیون ماسک در کشور/ پارچه موردنیاز واحدهای پروانه‌دار تولید ماسک تأمین می‌شود اختصاصی| مشکلات و مسائل هپکو با حضور دادستان کل کشور بررسی شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور با حضور زوج و فرد دانش‌آموزان پامپئو: مقابله با تهدیدات چین از جنگ سرد هم دشوارتر است ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرید گندم مازاد مطالبات گندم خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید

سعید معین در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار مبارزه علیه آفت سن در مزارع گندم انجام شده است. از مجموع سطح مبارزه ۶۰ هزارهکتار علیه پوره و مابقی سن مادر صورت گرفته است‌.

معین ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه سن مادر به ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارهکتار برسد.

مدیرکل مبارزه با آفات عمومی و همگانی حفظ نباتات افزود: با توجه به شیوع آفت سن در مناطق معتدل و سردسیر به کشاورزان توصیه می شود که با مشورت کارشناسان حفظ نباتات اقدام به مبارزه کنند. 

به گفته او، با توجه به شرایط بارش باران و دمای سرد و گرم که روی عملیات مبارزه اثر می‌گذارد، از این رو در تلاش هستیم که ۵۰ درصد مبارزه در سن مادر و قبل از تبدیل شدن به پوره انجام شود.

معین بیان اینکه تاکنون خسارتی به مزارع از حیث آفت سن گندم وارد نشده است، گفت: کشاورزان طی ۲ هفته باقی مانده با انجام سم پاشی به موقع به گونه ای عمل کنند که تبدیل آفت سن گندم به پوره به حداقل برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه