Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@22:57:46 GMT

تکلیف هدایای موزه «دورهمی» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۱۲۵

به گزارش فارس، برنامه تلویزیونی دورهمی با اجرای مهران مدیری طی سال های اخیر از مهمانان خود هدایای دلخواهی دریافت کرد تا در موزه دورهمی به یادگار گذاشته شود. پس از مدتی و با وقوع زلزله و سیل، سازندگان این برنامه تصمیم گرفتند این هدایا را به حراج بگذارند و عایدی آن را صرف امور خیریه و کمک به زلزله زدگان و سیل زدگان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت «مهران مدیری» در برنامه شب گذشته خود درباره پخش فصل پنجم دورهمی بعد از محرم و صفرخبر داد و اعلام کرد که فصل پنجم از لحاظ دکور و محتوا کاملا با سری های قبلی فرق دارد و در حوزه بالابردن آگاهی عمومی و اجتماعی کار بسیار متفاوتی است.

وی همچنین درباره موزه دورهمی نیز توضیح داد: قرار بود هدایای موزه به نفع زلزله زدگان و سیل زدگان حراج شود اما به خاطر اینکه هدایا را نداده بودند، تصمیم گرفتیم در سری چهارم این حراج را انجام بدهیم که مواجه شد با موضوع کرونا. الان چون نمی دانیم این مرض وحشتناک کی دست از سر ما برمی دارد، تصمیم گرفتیم که حراج را به صورت مجازی برگزار کنیم.

مدیری ادامه داد: تمام عکس ها و هدایایی که به موزه دورهمی داده شده، با مشخصات در سایت شبکه نسیم قرار دارد و خواهش می کنم از صاحبان برند و نهادها و ارگان ها و کسانی که بضاعت مالی خوبی دارند، آن را تهیه کنند و یک جا توسط یک شخص یا ارگان خریداری شود. ما در فصل پنجم اعلام می کنیم که خریدار یا خریداران چه کسانی بوده اند و در اولین برنامه چک حراجی را با حضور نمایندگان هلال احمر اهدا خواهیم کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

تسنیم در گزارشی نوشت: این درآمد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902822

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟