Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:18:42 GMT

۵۰۰۰ پروژه عمرانی در مازندران نیمه کاره است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۷۱۶

۵۰۰۰ پروژه عمرانی در مازندران نیمه کاره است

به گزارش خبرنگار مهر، مفید غلامی صبح پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به وجود پنج هزار پروژه نیمه کاره در استان، اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این طرح‌ها را پنج هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سهم مازندران از جمعیت کشور چهار درصد و از تولید ناخالص ملی ۳.۶ درصد است.

وی با اشاره به اینکه نرخ تورم منتهی به تیرماه در استان حدود ۲۶ درصد بوده است، سهم از سپرده‌های بانکی را نامناسب دانست و افزود: ۶۰ درصد ارزش افزوده استان در حوزه خدمات است و این نشان می‌دهد که ساختار اقتصادی استان رو به تغییر است و به سمت خدمات پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حوزه شاخص‌های زیرساختی در برخی از حوزه‌ها تلاش‌های خوبی صورت گرفته است، گفت: مهار آب‌های سطحی استان به ۱۷ درصد رسیده است و از نظر دفع فاضلاب نسبت به میانگین کشوری عقب ماندگی داریم.

غلامی با اظهار اینکه پنج درصد از آب‌ها از منابع زیرزمینی تأمین می‌شود، گفت: در شبکه آبیاری و زهکشی وضعیت مناسبی نداریم.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی مازندران میزان تولید زباله را در استان بیش از میانگین کشوری دانست و گفت: سه هزار و ۲۰۰ تن زباله در روز در استان تولید می‌شود.

وی جمع مصارف استان دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد.

کد خبر 4997561

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی شورای برنامه ریزی ساری ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم محرم 99 آمار کرونا گرگان شهرکرد کمک مومنانه قزوین بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود