Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل با توزیع ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۱۱۰ هزار سبد کالای اساسی در ایام عید غدیر اجرا شد که این مرحله از رزمایش با اجرای طرح اطعام حسینی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه رزمایش ایران همدل برای کمک مومنانه و همدلی با نیازمندان اجرا شد، اظهار کرد: کمیته امداد اصفهان در مرحله اول این رزمایش با اجرای طرح اطعام مهدوی و مشارکت مردم نیکوکار استان موفق به توزیع بالغ بر ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم و بیش از ۱۱۰ هزار سبد کالای اساسی بین نیازمندان و مددجویان در ایام ماه مبارک رمضان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح برنامه این نهاد در مرحله دوم رزمایش ایران همدل، افزود: ارائه خدمات ویژه به نیازمندان و مددجویان، با توزیع بیش از ۱۵۰ هزار وعده غذای گرم در عید سعید غدیر خم آغاز شده است و با اجرای طرح بزرگ اطعام حسینی تا پایان ماه صفر دنبال خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، تصریح کرد: در طرح اطعام حسینی با همکاری نیکوکاران، خیران و عزاداران حسینی بخشی از نذورات و غذای طبخ شده در هیئت‌های مذهبی به مددجویان تحت پوشش این نهاد اختصاص می‌یابد.

زارع با اشاره به وضعیت خاص جامعه به دنبال همه‌گیری ویروس کرونا، گفت: در این شرایط که احتمالاً مراسم‌های عزاداری با محدودیت و شرایط خاص برگزار شود، متولیان این هیئت‌ها می‌توانند نذورات خود را به نیازمندان به ویژه مددجویان کمیته امداد اختصاص دهند.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند جهت هماهنگی برای اهدای نذورات خود از سراسر استان و در همه ساعات شبانه روز با شماره ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ تماس گرفته و یا وجوه نقد خود را به یکی از روش‌های زیر به دست نیازمندان برسانند.

- واریز به شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نام کمیته امداد یا شماره گیری کد#۱۰۳۱۸۸۷۷*

کد خبر 438446

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اطعام عید غدیر ایتام و نیازمندان کمک به مددجویان غذای گرم توزیع نذری سبد کالای خانوارها سبد غذایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته به یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان زنجانی خدمات حقوقی ارائه شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان عزیز تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضائی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندسازی، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات حقوقی به صورت مستمر به جامعه هدف ارائه می‌شود، افزود: در همین راستا سال گذشته یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات گفت: این نهاد به منظور حمایت همه‌جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضائی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

صالحی نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضائی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات مؤثری انجام داده است.

کد خبر 747764

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی