Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:38:50 GMT

افتتاح فاز جدید مجموعه خانه جوان همدان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۲۲۵۸

ایسنا/همدان سرپرست خانه جوان همدان از افتتاح فاز جدید مجموعه خانه جوان این شهر با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

امیر غلامی در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرد: فاز جدید این مجموعه و دبیرخانه شبکه فضای مجازی و رسانه جوانان کشور در اواخر مردادماه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه مجموعه خانه جوان از سال ۹۵ آغاز به کار کرد و در ابتدای کار در سکوت و حاشیه شهر به فعالیت خود ادامه داد، اظهار کرد: طی یک سال اخیر با تلاش و پیگیری های متمادی درصدد دستیابی به مکانی در دسترس تر برای فعالیت بهتر جوانان بودیم که با رویکرد مثبت مدیرکل ورزش و جوانان استان ساختمان اسبق معاونت امور جوانان در اختیار این مجموعه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی با اشاره به اینکه با مشارکت و همدلی جمعی از جوانان فضایی برای آغاز رسمی مجموعه آماده سازی شد، افزود: با شکل دهی کمیته های شش گانه در حوزه آموزش، پژوهش، تولیدات رسانه ای، رفاهی و تفریحی، علمی، فرهنگی و هنری برآنیم با بهره گیری از خلاقیت نوین جوانان تحصیلکرده و نخبه شهرهمدان تعاملات جذابی را برای حضور این قشر دراین مرکز مهیا کنیم.

وی ادامه داد: در کمیته صدا و تصویر با ظرفیت بالای استدیوی تصویر اقدام به تولید محتوای تلویزیونی کرده و رسالت اصلی کمیته صدا فعالیت گویندگی در رادیو جوان استان است، در هر دو حوزه آموزش های رایگان برای افراد مستعد و علاقمند برگزار شده و توانمندی آنها از بالقوه به بالفعل رسیده که تولیدات آنها اواخر مردادماه بر روی آنتن شبکه رادیویی و تلویزیونی استان می رود.

وی ادامه داد: کمیته اوقات فراغت و سرگرمی نیز با هدف فراهم آوردن محیطی امن و صمیمانه با امکانات رفاهی و ظرفیت هایی برای برگزاری مسابقات، رویدادها و تفریحات سالم با حداقل هزینه تشکیل شده است.

غلامی اضافه کرد: کمیته آموزشی هم قابلیت برگزاری روزانه ۶۰ ساعت کلاس آموزشی در پنج حوزه شامل کلاس های نقاشی، مجسمه سازی، تئاتر، زبان و بورس با ظرفیت های مختلف آموزشی تصویری، مجازی و حضوری را دارد.

وی اظهار کرد: این کمیته در پی تحقق دو رسالت بسیار مهم و هدفمند شامل آموزش هایی با حداقل هزینه ها(برگزاری کلاس هایی که ۷۰ درصد آنها رایگان و در ۳۰ درصد باقیمانده تخفیفات ۵۰ درصدی اعمال می شود) و میدان دادن و ایجاد فرصتی طلایی برای کسب تجربه تدریس مبتدیان منتخب و توانمند است.

سرپرست خانه جوان همدان در ادامه گفت: کمیته رفاهیات نیز برای دریافت بیمه حوادث انفرادی و گروهی اقدام کرده به طوریکه تلاش شده با رایزنی با بیمه تأمین اجتماعی از تخفیفات این بیمه برای جوانان استفاده کنیم در ضمن در قرارداد با برخی ارگان ها و سازمان مانند سینما، سالن های ورشی، استخر و ... برای اعضای مجموعه خانه جوان دنبال اعمال تخفیفاتی بوده ایم.

وی ادامه داد: کمیته فناوری اطلاعات هم دارای ظرفیت هایی برای ارائه خدمات و تعمیرات فنی نرم افزاری و سخت افزاری است و قابلیت هایی برای انجام فعالیت های کافی نت، فتوکپی و پرینت رایگان دارد.

غلامی با بیان اینکه کتابخانه این مجموعه با مخزنی دارای ۲۰۰۰ جلد کتاب است که در حال به روزرسانی و دیجیتال شدن سیستم آن هستیم، خاطرنشان کرد: در کافی شاپ این مجموعه آشنایی جوانان کافه دوست با محیط آموزشی و رفاهی خانه جوان رقم می خورد که ارائه خدمات و تخفیفات ۴۰ درصدی انگیزه ای برای جذب جوانان است.

وی با اشاره به نگارخانه مجموعه خانه جوان همدان مطرح کرد: تلاش شده است از تمام ظرفیت های قابل دسترس دراین مکان استفاده شود ازاین رو درحیاط این ساختمان برنامه هایی برای نگارخانه جوان داریم که به صورت هفتگی عکس هایی با موضوعات مختلف به سبک نوین برای بازدید عموم قرار می گیرد و جلساتی با خانه عکاسان همدان خواهیم داشت.

غلامی به ازدواج آسان در خانه جوان اشاره کرد و گفت: طرح ازدواج آسان در این مجموعه با کمک خیرین کلید خورده و قرارداد تخفیفات استفاده از فروشگاه ها و تالارها برای زوج های جوان درنظرگرفته شده است همچنین دراین مجموعه خدماتی با هدف یاری جوانان در زمینه مشاوره ازدواج و خانواده، عقد و آتلیه عکاسی رایگان ارائه می شود.

وی شعارخانه جوان را «جوان را جوانی لازم است» دانست و اعلام کرد: هدف اصلی خانه جوانان ۱۸ تا ۳۵ ساله در دنیای امروزی دچار ناملایمت ها و هجمه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می شوند، ایجاد مکانی مناسب برای تفریح، آموزش، دوستی با خانواده، پرورش کارآفرین و کسب تجربه با حداقل هزینه ها است.

غلامی اذعان کرد: ساختمان خانه جوان همدان در سه طبقه با امکانات و تجهیزات کامل بازسازی و زیباسازی شده است و با همت تیم هیئت مدیره موسسه اندیشه های تابان پژوهان ملت و تعداد ۱۵ پرسنل باتجربه و تحصیلکرده خدمات و بسترهای آموزشی، اجتماعی و تمام امکانات رفاهی به صورت خودگردان و با حداقل هزینه ها برای جوانان فراهم آمده است.

به گفته سرپرست خانه جوان همدان، با دو روش حضوری و مجازی می توان عضو این مجموعه شد به طوریکه برای سهولت کار علاقمندان می توانند با دانلود نرم افزار خانه جوان از برنامه بازار، کلیه ثبت نام ها، رزرو همایش ها و ...را از این طریق انجام دهند.

وی ادامه داد: هر جوان ثبت شده دراین سیستم دارای یک کد کاربردی است که با این کد از تمام امکانات این مجموعه استفاده می کند و در قرعه کشی های ماهانه شرکت داده می شود.

غلامی در پایان مطرح کرد: از چشم انداز های خانه جوان این است که یک جوان همدانی بتواند از خانه جوان استان های دیگر نیز استفاده کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خانه جوان وزارت ورزش و جوانان مجموعه خانه جوان خانه جوان همدان حداقل هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد عصر دیروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) در محل این مجتمع با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان استان، محسن داوری، فرماندار مشهد و علیزاده، مالک مجموعه‌ موج‌های آبی مشهد برگزار شد.

محمدرضا علیزاده، مدیر مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد در این مراسم اظهار کرد: بزرگ‌ترین جکوزی کشور را براساس نیازسنجی های موجود در مجموعه موج‌های آبی ایجاد کردیم. باتوجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد مخاطب ما را زائران و مسافران تشکیل می‌دهند، به همین منظور یک نیازسنجی دقیق انجام شد و متوجه شدیم قشر بالای ۴۵ سال ما که از این مجموعه استفاده می کنند نیاز به فضایی برای تفریح و البته ورزش دارند، به همین منظور تصمیم گرفتیم بزرگ‌ترین جکوزی کشور را هم در مجموعه آبی خودمان راه اندازی کنیم و خدمات جدیدی را به علاقه مندان ارائه دهیم.

وی افزود: این مجموعه افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه داشت که باتوجه به شرایط موجود امیدواریم پاسخگوی نیاز مراجعان محترم باشیم.  به طور متوسط ۶ ساعت و نیم میزبان هر فرد هستیم و تمام تلاش و امکانات خود را به کار می‌گیریم که بهترین امکانات را با بهترین شرایط در اختیار مراجعین بگذاریم.

نظری، استاندار خراسان رضوی نیز در بخشی از این مراسم گفت: این پروژه که توسط موج‌های آبی بنا شده، نماد مشارکت مردم در حل مسائل کشور از جمله مسئله کمبود برق و استفاده از حداقل امکانات است. به عنوان مثال پشت بام‌ها فضاهایی هستند که کمترین استفاده را از آن‌ها می‌کنیم و به نوعی جزو فضای پرت مجموعه‌ها محسوب می‌شوند اما دوستان در مجموعه موج‌های آبی نشان دادند با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی شده می‌توان از همین فضا هم بهترین استفاده‌های درآمدی را داشت.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان