Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه آمریکا در دیدار با همتای روس خود گفت که اگر صحت گزارش‌های پاداش مسکو برای کشتن نیروهای آمریکایی در افغانستان ثابت شود برای روسیه هزینه سنگینی خواهد داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا گفت که به «سرگئی لاوروف» همتای روس خود هشدار داد که اگر گزارش‌های پرداخت پاداش روسیه به مخالفان مسلح دولت افغانستان برای کشتن نیروهای آمریکایی و غربی تایید شود مسکو هزینه بسیار سنگینی خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نیویورک تایمز» در ماه ژوئن به نقل از مقامات اطلاعاتی آمریکا گزارش داده بود که روسیه بطور مخفیانه به شبه‌نظامیان وابسته به طالبان برای کشتن نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان پاداش داده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت که در جریان این گزارش قرار نگرفته زیرا مقامات به صحت آن شک داشتند، اگرچه چندین منبع آمریکایی و اروپایی این اظهارات را رد می‌کنند.

به گزارش «رویترز»، پامپئو ضمن خودداری از اظهار نظر درباره موثق بودن این گزارش تاکید کرد که واشنگتن چنین رفتاری را تحمل نمی‌کند.

وزیر خارجه آمریکا گفت: اگر روس‌ها برای کشتن آمریکایی‌ها یا دیگر غربی‌ها پول می‌دهند هزینه سنگینی را پرداخت خواهند کرد؛ این چیزی است که با وزیر خارجه لاوروف در میان گذاشته‌ام.

روسیه و گزارش‌ها درباره حمایت از کشته شدن نظامیان آمریکایی در افغانستانروسیه: آمریکا درباره ارتباط مسکو با طالبان دروغ می‌گویدوزیر دفاع بلژیک مدعی تبانی روسیه و طالبان در افغانستان شد

وی افزود: مقامات نظامی ما نیز با سران ارشد آن‌ها گفت‌گو کرده‌اند، ما اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم و آنرا تحمل نمی‌کنیم.

انتهای پیام/.

R1447/P/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط طالبان دونالد ترامپ اخبار "افغانستان" بیشتر بخوانید... زاخارووا: روسیه فقط به دولت افغانستان سلاح می‌فروشد، نه طالبان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... زاخارووا: روسیه فقط به دولت افغانستان سلاح می‌فروشد، نه طالبان واژه های کاربردی مرتبط طالبان دونالد ترامپ اخبار "افغانستان" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کشف ویروسی کشنده‌تر از کرونا در قزاقستان ۲ سنتکام مدعی کنترل ایران بر یک کشتی در آب‌‎های بین المللی شد ۳ ترامپ: بزرگترین مشکل آمریکا نه ایران و چین، بلکه دموکرات‌ها هستند ۴ قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت ۵ بیانیه آمریکا درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ۶ واکنش آلمان به ثبت اولین واکسن کرونا در روسیه ۷ آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب‌نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی ۸ پاسخ روسیه به درخواست تعویق ثبت واکسن کرونا مهمترین اخبار بین الملل لبنان| ادامه پیگرد مسئولان انفجار بیروت/ افزایش خسارت‌ها به بیش از ۱۵ میلیارد دلار سوریه|جنایات مستمر شبه نظامیان وابسته به آمریکا؛ «قسد» به ربودن شهروندان سوری ادامه می‌دهد لبنان|چند هشدار درباره بازی‌های آمریکایی-غربی-صهیونیستی با فاجعه بیروت ترامپ در فکر برکناری وزیر دفاع آمریکا پس از انتخابات مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد اختصاصی تسنیم| توافق مجلس و دولت برای اصلاح ساختار بودجه/ قرار شد دولت لایحه ندهد ایران و چین به دنبال توسعه روابط همه جانبه هستند/ واگذاری جزایر کذب است قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت رئیسی: کمیسیون ماده ۱۰۰ نباید منبع درآمد شهرداری‌ها باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان دونالد ترامپ اخبار افغانستان طالبان دونالد ترامپ اخبار افغانستان کشتن نیروهای آمریکایی وزیر خارجه برای کشتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟

۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی خراسان جنوبی به نقطه صفر مرزی رفته بودند که در مواجهه با نیروهای طالبان و برای جلوگیری از بروز تنش و انجام درخواست نیروهای طالبان برای رفع سوءتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداختند که پس از ساعتی موضوع حل شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای درباره انتقال 6 مرزبان ایرانی توسط نیروهای طالبان به داخل خاک افغانستان، از خاتمه سوءتفاهم پیش‌آمده و انتقال این مرزبانان به کشور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: بعدازظهر امروز تعداد 6 نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه 2 و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به کشور بازگردانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان | سرنوشت مرزبانان چه شد؟
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود