Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@04:55:03 GMT

رسانه‌ها باید مساله محور باشند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۳۸۶۹

رسانه‌ها باید مساله محور باشند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار با اعضای قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی گفت: اصحاب رسانه باید پیگیری کنند که چرا طرح ثامن ۲۵ سال زمان برده، چرا وضعیت حاشیه نشینی اینگونه شده یا رشد اقتصادی کاهش یافته است.

او افزود: ما بعد از جنگ از موضوع وحدت و اتحاد غفلت کردیم و درگیر اختلافات سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سیاست ورزی زمانی مزیت دارد که بر زندگی مردم تاثیر مثبت داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به طرح مثلث توسعه اقتصادی ادامه داد: این طرح یک کار داوطلبانه و کار مضاعف بر دوش ما بود که تجربه موفقی داشت و جواب هم گرفته‌ایم، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی هم نقش پررنگی در این طرح ایفا کرده است. این طرح می‌گوید اگر بخواهیم موفق شویم باید همه دور هم جمع باشیم.

رزم حسینی استقبال از طرح مثلث توسعه اقصادی استان را چشمگیر دانست و بیان کرد: از این طرح فوق‌العاده استقبال شد و تاکنون ۲۵۹ تفاهمنامه اقتصادی به همین منظور امضا شده است.
او با بیان اینکه طرح‌های مختلف و بزرگی هم اینک در این استان در حال اجرا یا انجام شده است، تصریح کرد: کلینیک صنعت در خصوص شناسایی مشکلات واحد‌های تولیدی و رفع آنها، پروژه کشف رود، طرح ثامن، ساماندهی مرز دوغارون، ایجاد دفاتر تسهیلگری حاشیه شهر مشهد از جمله موارد یاد شده است که در خصوص آن‌ها تقسیم کار هم صورت گرفته است.

استاندار خراسان رضوی در خصوص مشکلات مختلف خبرنگاران، گفت: به مشکلات اصحاب رسانه آگاه و پیگیر رفع مشکلات هستیم.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی مثلث توسعه اقتصادی اصحاب رسانه حاشیه نشین خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند

مرتضی مدنی مدیزکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های حوزه اقتصادی و صدور مجوزها، قوانین و مقررات را به نفع مردم استفاده کنند و نباید باعث دغدغه مندی سرمایه گذار و تولیدکننده شوند.

وی افزود: هرگاه قانون به نفع مردم تفسیر نشود، جامعه به سوی مشاغل کاذب نظیر دلالی و واسطه گری سوق پیدا می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: در شهرستان مرزی تایباد می‌توان با واردات مواد اولیه و خام، تولید محصول و صادرات آن، برای کشور ارزآوری و برای جوانان اشتغال ایجاد کرد.

مدنی بیان کرد: با توجه به وجود مرز دوغارون و امکان تبادل کالا، از ظرفیت قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی در تایباد استفاده شود که این خود تحقق شعار سال را در پی خواهد داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: گرانی‌های بی ضابطه مردم را آزار می‌دهد و نهاد‌های متولی نظارت بر بازار باید پاسخگوی مردم باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اضافه کرد: قاچاق خط قرمز تعزیرات حکومتی است و در حوزه قاچاق ارز و سوخت پرونده‌های میلیاردی وجود دارد.

مدنی افزود: نانوایی‌ها در دورترین نقاط استان تحت نظارت قرار دارند و هر چه عملکرد بهتری داشته باشند، از امتیازات بیشتری بهره خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بازار تعزیرات حکومتی به عنوان مدعی العموم مطرح است و در کنار اتحادیه‌های صنفی، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و صمت بر جریان عرضه و تقاضا در بازار نظارت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است