Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:18:03 GMT

بیمارستان جدید رازی قائمشهر امسال بهره برداری می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۴۹۶۰

بیمارستان جدید رازی قائمشهر امسال بهره برداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه طی بازدید از بیمارستان رازی قائم‌شهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تکمیل واحدهای بهداشتی و درمانی و واحدهای علوم پزشکی مازندران مقرر شد، ساختمان جدید بیمارستان رازی با ۲۷۳ تخت تجهیز شده و تا پایان سال تحویل داده شود.

وی افزود با توجه به اعتبارات تخصیص داده شده و تعهد مسئولان دانشگاه با تأیید استاندار و با دریافت ۴۰ میلیارد تومان اعتبار امکان تجهیز ۲۷۳ تخت فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه بیمارستان رازی مرکزیت استان مازندران را داراست، عنوان کرد: اگر بخواهیم خدمات درمانی این بیمارستان را در شرایط کرونا افزایش دهیم نیازمند توسعه هستیم بنابراین ۲۷۳ تخت که اضافه و تجهیز شود در اختیار این بیمارستان قرار خواهد گرفت.

نوبخت خاطرنشان کرد: سازمان برنامه بودجه به دانشگاه‌ها و وزارت بهداشت مجوز داده تا ۱۰ هزار نفر استخدام جدید داشته باشند که نیروهای شرکتی و قراردادی که در این بیمارستان شاغل هستند در استخدام اولویت خواهند داشت.

کد خبر 4997852

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت سازمان برنامه و بودجه بیمارستان ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا محرم 99 عید غدیر خم آمار کرونا ماه محرم گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)