Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:44:03 GMT

مدیران آذربایجان غربی با سمن ها همکاری کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۰۴۹

مدیران آذربایجان غربی با سمن ها همکاری کنند

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به حرکت جهادی صورت گرفته در کنترل بیماری کرونا گفت: بخش عمده ای از وضعیت پایدار بیماری کرونا در استان مرهون تلاش و همکاری سازمان های مردم نهاد و گروه های مردمی و جهادی در اقناع مردمی، کمک های مومنانه و تامین اقلام بهداشتی است.

محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه ۲۳ مرداد در مراسم روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی که با حضور معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور و نمایندگان برخی تشکل های استانی در استانداری برگزار شد، با تبریک این رویداد به فعالین عرصه سازمان های مردم نهاد تصریح کرد: به همه مدیران ابلاغ شده تا ضمن همکاری شان و جایگاه سازمانهای مردم نهاد را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مدیری همکاری لازم را نداشت سازمانهای مردم نهاد اطلاع بدهند.

وی مشارکت اجتماعی را مصداق امنیت ملی، نشاط اجتماعی، رضایت عمومی برای حفظ منافع ملی دانست و گفت: با تحقق مشارکت اجتماعی سرفصل های مهمی چون ایمنی جامعه، کاهش خطر پذیری و نشاط اجتماعی تحقق می یابد.

شهریاری با قدردانی از همراهی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، این امر را مصداق عینی مشارکت اجتماعی دانست و گفت: مردم و سازمان های مردم برای کنترل بیماری کرونا تلاش های قابل تقدیری در حوزه های تامین اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده، بسته های معیشتی و آگاهسازی عمومی از خود نشان دادند.

استاندار آذربایجان غربی نقش سازمان های مردم نهاد در آگاهسازی اجرای مراسمات ماه محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، چیره نشدن باور بی تفاوتی و عادی شدن شرایط را بسیار برجسته دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سمن های مردم نهاد کروناویروس سازمان های مردم آذربایجان غربی مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، خلیل احمد سلامی صبح امروز در نشست با مدیرکل شیلات استان تعاونی‌ها را یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد بیان کرد و اظهار داشت: با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی های صید و صیادی می تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی اقشار مختلف مردم به‌ ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" دارد .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان به اهمیت "اقتصاد دریا محور" اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های خدادادی بکر در سواحل مکران و موقعیت جغرافیایی ارزشمند این منطقه، شرایط را برای رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال تسهیل کرده است. 

سلامی ادامه داد: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • ۹۶ هزار نفر عضو جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان‌غربی هستند
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی