Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد مدیر امور آموزشی این دانشگاه در این ارتباط گفت: این آزمون با حضور هفت هزار نفر از داوطلبان تمامی رشته‌های گروه علوم پزشکی در حال برگزاری است که ۶۰ درصد از این تعداد را داوطلبان زن تشکیل می‌دهند. 
دکتر حسن قوامی با بیان این که این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه و در نوبت های صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود ادامه داد: بر خلاف سال‌های گذشته که آزمون‌های صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و  بعد از ظهر از ساعت ۱۵ آغاز می‌شد امسال به منظور ضد عفونی کردن محل‌های آزمون و صندلی داوطلبان و آماده سازی محل، این آزمون از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد یکی از بزرگترین محل‌های آزمون در سطح کشور محسوب می‌شود.
مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی امسال، داوطلبان با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی ویژه زنان و دانشکده داروسازی ویژه مردان در این آزمون شرکت می کنند. 
قوامی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در برگزاری آزمون‌های دکترای تخصصی، فلوشیپ و کارشناسی ارشد با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا یکی از مراکز موفق در سطح کشور به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: در این آزمون نیز دارا بودن ماسک برای تمامی داوطلبان، فاصله گذاری حدود دو متر، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تهویه مناسب محیط و استفاده از محلول‌های ضد عفونی به طور جدی مورد تاکید است و کاملاً بر نحوه اجرای آن نظارت می‌شود. 
مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی داوطلبان پیش از برگزاری آزمون، فرم خود اظهاری سلامتی را تکمیل نموده اند تصریح کرد:  در محل های آزمون بخشی برای داوطلبان مبتلا به کرونا اختصاص یافته است و مراقبان نیز با لباس های حفاظتی در محل‌ها حضور دارند. 
 

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آزمون دانشگاه علوم پزشکی مشهد آزمون پزشکی پروندهٔ خبری آزمون‌های سراسری در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آزمون دانشگاه علوم پزشکی مشهد آزمون پزشکی کرونا ویروس کرونا آزمون دانشگاه علوم پزشکی مشهد آزمون پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو ۱۰۰  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال