Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:29:47 GMT

میدان میوه و تره بار اردستان معطل جهاد کشاورزی مانده است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۹۰۱

میدان میوه و تره بار اردستان معطل جهاد کشاورزی مانده است

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - شهردار اردستان ضمن اشاره به ساماندهی پایانه حمل و نقل پس از ۳۰ سال انتظار گفت: وجود مشکلات با جهاد کشاورزی میدان میوه و تره بار اردستان را معطل کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، نادر یزدانبخش ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به اولویت‌های شهرداری اردستان اظهار داشت: اولویت برای شهرداری اردستان پروژه‌هایی است که نیمه تمام مانده و تا تکمیل آن‌ها هیچ پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین پروژه‌ای که توسط شورای شهر هم پیگیری شده و تا سال یک‌هزار و 400 فاز اول آن به بهره برداری می‌رسد پروژه پردیسان یا باغ بانوان است و یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی که دغدغه 30 ساله مردم اردستان است ساخت پایانه حمل و نقل است تا این موضوع در شهر اردستان به یک ساماندهی برسد.

وی ابراز داشت: پروژه پارک جنگلی شمال اردستان که در سال99 آغاز شده و با برآوردی که انجام شده نیازمند 50 میلیارد ریال هزینه است و تاکنون هم یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده و فاز اول آن تا سال 1400 به اتمام خواهد رسید.

قیمت میوه و تره‌بار ‌در یزد؛ چهارشنبه 22 مردادماه + جدولکاهش قیمت 13 محصول در میادین میوه و تره‌بار تهرانگزارش| غول گرانی بازار میوه و تره‌بار را بهم ریخت؛ آیا میوه‌جات داخلی هم با "دلار" خرید و فروش می‌شود؟

یزدانبخش ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص پروژه‌های مربوط به بوم‌گردی بیان کرد: یکی از پروژه‌های خوب شهرداری اردستان منطقه بوم‌گردی مزرعه میرعلی است که باید زیرساخت‌های آن آغاز شود و سپس با بخش خصوصی وارد مذاکره شویم.

وی با بیان اینکه دریافتی حقوق کارمندان شهرداری اردستان به روز و بدون عقب افتادگی است، تصریح کرد: در حال حاضر این شهرداری بیش از 600 میلیون تومان حقوق پرداخت می‌کند و تا این لحظه هیچگونه عقب افتادگی از لحاظ حقوق وجود ندارد.

وی تصریح کرد: یکی از پروژ‌هایی که در جشنواره 1400 اردستان گنجانده شده افتتاح میدان مسکن مهر است که در هفته دولت این اتفاق خواهد افتاد؛ در موضوع فضای سبز در مسکن مهر و شهرک امام حسن بیش از دو هزار و 500 متر لوله‌کشی انجام شده که بیش از 130 میلیون تومان هزینه داشته است.

شهردار اردستان ضمن اشاره به تکمیل میدان میوه و تره بار این شهرستان با حل مشکلات با جهاد کشاورزی افزود: میدان میوه و تره بار شهر اردستان به‌نام ترخون در حال ساخت است که مشکلاتی را با جهاد کشاورزی دارد که در صورت دریافت مجوزات لازم این پروژه تکمیل خواهد شد.

وی از راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری بانوان در اردستان خبر داد و بیان کرد: پیست دوچرخه‌سواری بانوان در هفته دولت راه‌اندازی می‌شود و همچنین برای مردم 10 دستگاه دوچرخه از هفته آینده در شهرداری قرار می‌گیرد تا به منظور ترویج ورزش و سلامت مردم استفاده شود.

یزدانبخش تاکید کرد: در قالب فاز دوم مسکن مهر 11هزار متر زمین به مسکن و شهرسازی پیشنهاد شده و مجوزهای لازم را گرفته‌ایم که بعد از مطرح در کارگروه امور زیربنایی و نظر استان اصفهان تغییرات کاربری آن آغاز و اقدامات لازم در این زمینه صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/802/ی

R7760/P/S6,1369/CT11 بیشتر بخوانید... قیمت میوه و تره‌بار ‌در یزد امروز چهارشنبه ۸ مردادماه + جدول توزیع ۴۰ تن مرغ در میادین میوه و تره‌بار/ هر کیلو مرغ منجمد ۱۳ هزار تومان ساخت ۲۶ بازار جدید میوه و تره‌بار در تهران تا پایان سال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قیمت میوه و تره‌بار ‌در یزد امروز چهارشنبه ۸ مردادماه + جدول توزیع ۴۰ تن مرغ در میادین میوه و تره‌بار/ هر کیلو مرغ منجمد ۱۳ هزار تومان ساخت ۲۶ بازار جدید میوه و تره‌بار در تهران تا پایان سال پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ ۳ طرح «گشایش اقتصادی» سرزمینی سوخته را به دولت بعد تحویل می‌دهد ۴ اصفهان| خطر حذف از فهرست میراث یونسکو "میدان نقش جهان" را تهدید می‌کند ۵ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۶ پهلوگیری اولین کشتی کشتیرانی دریای خزر در بندر فریدونکنار ۷ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۸ هرمزگان| پروتکل‌های بهداشتی لازم برای حفظ سلامت داوطلبان کنکور سراسری چیست؟ مهمترین اخبار استانها تکذیب پرواز پهپاد ناشناس در آسمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر رئیس دیوان عالی کشور: کوچک‌ترین خطا در قوه‌قضائیه قابل اغماض نیست نوبخت: ۱۴۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های "جهش تولید" در مازندران اختصاص یافت آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری‌های محرم و صفر با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا انجام می‌شود مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد روحانی: تصمیماتی که در ستاد کرونا تصویب می‌شود، برای همه لازم‌الاجرا است کلاف سردرگم تشکیل دولت در لبنان؛ از شروط حریری تا مداخلات آشکار محور غربی-آمریکایی-عربی حضور نایب رئیس مجلس در خبرگزاری تسنیم نبیه بری: مقاومت رمز قدرت لبنان است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میدان میوه و تره بار شهرداری اردستان جهاد کشاورزی ضمن اشاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقهور فریب حاشیه‌سازی‌های دشمن درباره کشف حجاب نشویم

شبیر فیروزیان پژوهشگر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به موضوع حجاب گفت: تامّل در آیات قرآن کریم نشان دهنده این نکته راهبردی و مهم است که در نوع مواجهه با هر فتنه و ناهنجاری سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مانند مساله «کشف حجاب»، «اصل اساسی» و «اولویّت»، باید برخورد شدید و قهرآمیز با «ریشه ها»، «علّت ها»، «سامری ها» و «منافقانی» که عامل و نفوذیِ دشمن هستند و «شبکه های مولد ناهنجاری های اجتماعی» و «عاملان اصلیِ» ایجاد آن فتنه ها و ناهنجاری ها باشد، نه برخورد با معلول ها و قربانی های کف خیابانی.

وی ادامه داد: «گوساله های سامری» و «مسجد ضرارها» یی که پایگاه ایجاد ناامنی های عقیدتی، فرهنگی و سیاسی هستند باید با مدیریتی دقیق و هوشمند، سوزانده شوند یا تخریب شوند.

این‌پژوهشگر در ادامه با اشاره به توصیه‌ای از حضرت امیرالمؤمنین گفت: حضرت امیرالمؤمنین (ع) در توصیه ای به محمد بن حنفیه که پرچم سپاه در جنگ جمل را به او داده بودند، می فرمایند: «ارْمِ بِبَصَرِکَ‏ أَقصَی‏ الْقَوْمِ‏ وَغُضَّ بَصَرَکَ وَاعلَم أَنَّ النَّصْرَمِن عِندِاللَّهِ سُبْحَانَه‏؛ به انتهای سپاه دشمن بنگر و دیده ات را (از آنچه که اراده ات را سست می کند) فرو افکن و بدان که پیروزی از سوی خداوند سبحان است.» (نهج البلاغه؛ خطبه ۱۱). درواقع توصیه امیرالمؤمنین (ع) به همه مجاهدان جهاد فرهنگی (اعم از فعالان خودجوش فرهنگی، اندیشمندان و کارگزاران) این است که در این جهاد، سرگرمِ مصادیق پیش پا افتاده و دمِ دستی و بدون اولویت نشوید؛ ماجرا را «راهبردی»، «عمیق»، «ریشه ای»، «جامع»، «برآیندی»، «فرآیندی»، «جریانی»، «چند ضلعی» و «چند بعدی» ببینید: «ارْمِ بِبَصَرِکَ‏ أَقْصَی‏ الْقَوْمِ؛ به انتهای سپاه دشمن بنگر».

فیروزیان گفت: همچنین حضرت علی (ع) می فرماید: «غُضَّ بَصَرَکَ». یعنی خیره نشو و چشمانت را نیمه بسته نگاه دار؛ از چه چیزی؟ از هرآنچه که ممکن است در میدان جنگ در تو «اختلال محاسباتی» ایجاد کند.از تعداد نفرات و تجهیزاتِ بزرگنمایی شده، از حواشی پر سر و صدا و از مصادیق و موضوعات غیراولویت دار. در مساله کشف حجاب نیز نباید فریب بزرگنمایی ها و حاشیه سازی های دشمن از کشف حجاب های خیابانی را خورد. بلکه باید «میدانِ اصلیِ نبرد» را درست تشخیص داد.

وی افزود: امروز میدان نبرد اصلی در مساله کشف حجاب، «مدیریت صحیحِ فضای مجازی» (بطور خاص، تلگرام و اینستاگرام) بوده و میدان نبرد اصلی، «نظارت دقیق بر شبکه نمایش خانگی» است. میدان نبرد اصلی، برخورد با «سلبریتی های قبح شکن و هتّاکِ مرتبط با سفارتخانه های غربی»، «برخورد با مافیای تولیدکننده و واردکننده و توزیع کننده لباسهای نامناسب»، برخورد با سرشبکه های مرتبط با دشمن هستند که با وعده پول، افرادی را برای قبح شکنی و کشف حجاب های خیابانی اجیر و سازمان دهی می کنند.

این‌پژوهشگر در ادامه گفت: میدان نبرد اصلی، نظام آموزش و پرورش و آموزش عالیِ پر اشکال ماست که خروجی هایش در کف خیابان دیده می شود. میدان نبرد اصلی، اندیشه های فرهنگیِ خطرناکی بوده که از ابتدای انقلاب در ذهن برخی کارگزاران و تصمیم سازانِ کشور نقش بسته است. همچنین میدان نبرد اصلی نفوذی هایی هستند برای در امان ماندن خود از تیغ انتقاد، ما را مشغول به معلول های خیابانی و حواشی و امور غیراولویت دار کردند و می کنند. باید نیم نگاهی هم به خیابان داشت؛ ولی نه بگونه ای که ما را دچار «ناامیدی»، «فریب» و «اختلال محاسباتی» کند تا بخش عمده سیاستگذاری ها و مطالبه گری ها را نیز به سمت خیابان سوق دهیم. برخورد با معلولها بدون برخورد جدی با علت ها، نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه بر شدت آن می افزاید.

فیروزیان گفت: این اشتباهی بود که برخی در دهه هفتاد نیز که زمانه شروع تهاجم فرهنگیِ دشمن بود، مرتکب شدند؛ اما از آن سو امثال «شهید آوینی» و مرحوم «آیت الله مصباح یزدی» که درک عمیق تری از موضوع داشتند، ریشه ها و علت ها و سامری ها و منافقان و مرجفون و نفوذی های فرهنگیِ دشمن و سیاستگذاران پشت پرده فرهنگ را هدف می گرفتند و برخورد سخت با آنان را مطالبه می کردند.

وی در پایان افزود: سیاستگذاری‌ها و قوانین در این زمینه نباید «تک بعدی» و تنها ناظر به «برخورد با مصادیق خیابانیِ کشف حجاب» طراحی شوند. برنامه عملیاتیِ دشمن در مسئله حجاب، منسجم، منظّم، چند بعدی، مکمل یکدیگر و به تعبیر قرآن، «صفّاً» (در یک صف واحد) است؛ «فَأَجمِعوا کَیدَکُم ثُمَّ ائتُوا صَفًّا؛ (فرعون گفت:)تمام نیرو و نقشه خود را جمع کنید و دریک صف (به میدان مبارزه) بیائید.» (طه: ۶۴). در نتیجه در جبهه حق نیز باید طرّاحی و برنامه عملیاتی و قوانین، چند لایه، منسجم، مکمل یکدیگر و «صَفًّا» باشد. این نوع جهاد فرهنگی است که دارای اتقان و مورد رضایت خداوند متعال است؛ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فِی سَبیلِهِ صَفًّاکَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ" (صف :۴).

کد خبر 6097765 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • مقهور فریب حاشیه‌سازی‌های دشمن درباره کشف حجاب نشویم
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند