Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:07:23 GMT

توصیه مشاور روحانی به کنکوری‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۷۱۳۷

توصیه مشاور روحانی به کنکوری‌ها

به گزارش جماران؛ حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور، در حساب توییتری خود نوشت: «داوطلبان عزیز

سلام

لطفا وقتی را که صرف تلاش برای تعویق یا عدم تعویق  آزمون می‌کنید صرف درس‌خواندن کنید.

انشاالله آزمون سراسری با هماهنگی دولت، خانواده‌ها و داوطلبان  در زمان مقرر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری مناسب برای سلامت عمومی برگزار  خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

#کنکور_سراسری»

 

اخبار مرتبط توزیع کارت ورود به جلسه کنکور سراسری از 28 مرداد ماجرای تعویق کنکور از زبان وزیر بهداشت سپاه و بسیج در برگزاری کنکور سراسری از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند انتقاد تلویحی ضرغامی از برگزاری کنکور دستور کنکوری رییس جمهور به روایت سخنگوی دولت کنکور سراسری در تاریخ قبلی برگزار می‌شود وزیر بهداشت: امروز به شکل اضطراری درباره برگزاری کنکور تصمیم می‌گیریم دلایل به تعویق افتادن کنکور سراسری 99+ واکنش توئیتری داوطلبان کنکور سراسری به تعویق افتاد وزیر علوم: داوطلبان را در شرایط بلاتکلیفی قرار ندهیم/ امیدوارم کنکور در موعد مقرر برگزار شود نتایج نظرسنجی از داوطلبان درباره شرایط بهداشتی کنکور دکتری

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کنکور حسام الدین آشنا تعویق کنکور سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مشاور آموزشی آموزش وپرورش با اشاره به نزدیک شدن کنکور و ضرورت کاهش اضطراب دانش آموزان در این روز‌ها گفت: یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز قبل از کنکور لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

حسینی افزود: خواب، تغذیه کافی و باکیفیت از عوامل مهار اضطراب است.

او ادامه داد: دانش آموزان باید اهداف واقع بینانه برای خودشان را تعیین کنند و این را بدانند که کنکور یک مرحله از زندگی به حساب می‌آید و کل زندگی آنها نیست.
جیریایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات هم با اشاره به تأثیر نتایج ۴۰ درصدی آزمون تحصیلی سال سوم و چهارم دبیرستان دانش آموزان در رتبه کنکور آنها از تدابیر لازم برای برگزاری آزمون این مقاطع به صورت کاملا سالم خبر داد.

وی افزود: کنکور سراسری و دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه و در قالب آزمونی جامع برای ۵ گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان برگزار خواهد شد.

براساس اعلام سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور سراسری دو بار در سال خواهد بود و تاریخ کنکور ۱۴۰۳ برای نوبت اول کنکور سراسری، ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و برگزاری نوبت دوم کنکور، ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می‌شود
  • آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • وزیر علوم: کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • وزیر علوم : کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • «استرس» و «توکل بر خدا» کلام مشترک این روزهای کنکوری‌ها
  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری