Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده دائم فرانسه در سازمان ملل متحد در واکنش به تمدید ممنوعیت تسلیحاتی ایران، اعلام کرد که برجام برای اطمینان از اینکه ایران به سمت سلاح اتمی پیش نمی‌رود، نقش کلیدی دارد. تاریخ انتشار: 23:54 - 23 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۵۲۵

خبرگزاری میزان - نیکلاس دی ریوایر، روز پنج‌شنبه با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود نوشت: برجام در نگهداری رژیم منع گسترش سلاح اتمی و اطمینان از اینکه ایران هرگز به سلاح اتمی پیش نمی‌رود، نقش کلیدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سه کشور اروپایی (فرانسه، انگلیس و آلمان) بر تعهد خود در حفظ برجام باقی می‌مانند و به تبادل نظر در خصوص آوردن ایران به اجرای کامل این توافق می‌پردازد.

نماینده دائم فرانسه در سازمان ملل متحد همچنین اضافه کرد که لازمه این کار تعامل سازنده با همه طرف‌ها است.

بیشتر بخوانید: برجام در نگهداری رژیم منع گسترش سلاح اتمی و اطمینان از اینکه ایران هرگز به سلاح اتمی پیش نمی‌رود، نقش کلیدی دارد

این صحبت‌های نماینده دائم فرانسه در سازمان ملل متحد در حالی زده شده است که آمریکا تمام تلاش خود را می‌کند تا تحریم تسلیحاتی ایران را تمدید کند.

با این حال، نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد روز پنج‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای از شورای امنیت خواست تا در برابر  اقدام غیرقانونی و بیمارگونه آمریکا بایستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرانسه برجام سازمان ملل متحد نقش کلیدی سلاح اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد

فهرست «ایران متحد» برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس منتشر شد.

 به گزارش ایسنا، اسامی کاندیداهای این فهرست انتخاباتی به ترتیب زیر است:

۱. ابوالفضل ظهره‌وند
۲. عطا بهرامی
۳. حسن خجسته باقرزاده
۴. علی‌اصغر پور محمدی
۵. سمیه گل‌پور چمرکوهی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد