Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی بوکس گفت: خیلی از کشورها تمرین و اردوهای خود را برگزار کردند؛ اما ما هنوز بلاتکلیف هستیم و به همین خاطر از برخی کشورها عقب مانده‌ایم.

همایون امیری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت تیم ملی بوکس و تمرینات ملی‌پوش در ایام کرونایی گفت: فعلاً مثل قبل بوکسورها تمرینات را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنند؛ البته علاوه بر تمرینات فنی و جسمانی سعی کردیم از نظر روحی و روانی هم ورزشکاران را آماده کنیم تا در شرایط فعلی و نبود تمرین و اردو مسابقات انگیزه آن‌ها از بین نرود؛ اما همچنان شرایط مثل گذشته است و امیدوارم هر چه سریعتر این وضعیت تمام شود تا بتوانیم مثل گذشته مسابقات را پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد برگزاری اردوها از هفته آینده عنوان کرد: من هم این موضوع را شنیدم؛ اما هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است؛  بنابراین از جزئیات آن بی‌خبر هستیم. واقعاً امیدوارم که هر چه سریعتر شرایط برگزاری اردوها فراهم شود. در حال حاضر خیلی از کشورها تمرینات و اردوهای خود را شروع کردند و با توجه به شرایط فعلی ما از آن‌ها عقب ماندیم. در سال گذشته که تیم ملی بوکس موفق به کسب دو سهمیه المپیک شد؛ با توجه به تمرینات و مسابقاتی که داشتیم، از اکثر کشورها جلو بودیم؛ اما الان با توجه به این تعطیلی و بلاتکلیفی از خیلی از کشورها عقب هستیم.  امیدوارم هر چه زودتر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اردو و مسابقات در دستور کار قرار بگیرد. 

مربی تیم ملی بوکس عنوان کرد: بوکس ایران فرصت برای کسب سهمیه دارد و حالا با تعویق یک‌ساله المپیک این شرایط برای ما فراهم است که تعداد سهمیه‌ها را افزایش دهیم. قطعاً اگر برگزاری اردوها و تمرینات ما در دستور کار قرار بگیرد به نفع ما خواهد بود. در حال حاضر کشورهای قدرتمند آسیایی کار خود را شروع کردند و در میدان المپیک باید با آن‌ها رقابت کنیم که این موضوع هم کار ما را سخت می‌کند.  

امیری با اشاره به تعویق المپیک و زمزمه لغو این رقابت‌ها عنوان کرد: با توجه به شرایطی که پیش آمد من فکر می‌کردم المپیک برگزار نشود،حتی کشور ژاپن هم چند وقت پیش اعلام کرده بود که احتمال لغو این مسابقات وجود دارد؛ اما IOC اصرار به برگزاری مسابقات دارد، با توجه به اینکه شرایط این بیماری مشکلات زیادی برای همه کشورها به وجود آورده است، کمیته بین‌المللی المپیک تصمیم گرفته برای سرگرمی و دلخوشی این رقابت‌ها را برگزار کند. 

انتهای پیام/4057/پ

منبع: آنا

کلیدواژه: بوکس تیم ملی بوکس سهمیه المپیک المپیک توکیو تیم ملی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید