Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در خصوص جلسه رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت صمت و علت حضور نیافتن رئیس‌جمهور در این جلسه به پاره‌ای از توضیحات پرداخت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در خصوص علت حضور رئیس جمهور در جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت در اینستاگرام نوشت: حضور مقامات ارشد در جلسات عمومی و نشست‌هایی همچون جلسه رای اعتماد به وزیر صنعت، معدن و تجارت تابع نظرات ستاد ملی مبارزه با کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در رابطه با حضور رئیس‌جمهور محترم در جلسه مذکور، تصمیم کمیته بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر منع حضور ایشان، کتبا توسط اینجانب به اطلاع رئیس محترم مجلس رسیده و انتظار این بود که ایشان نمایندگان مجلس را از این مسئله آگاه و جلسه را مدیریت کنند،‌ متاسفانه این اطلاع‌رسانی به نمایندگان محترم انجام نشد و صرفا پس از دریافت یادداشت معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و آن هم پس از رای گیری اطلاع داده شد. 

وی افزود: این در حالی است که نمونه همین مسئله در اواخر مجلس پیشین هم اتفاق افتاد، در جلسه رای اعتماد به آقای دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، آقای دکتر روحانی به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در جلسه شرکت نکرد و معاون اول رئیس‌جمهور در آن جلسه حضور یافت و به نمایندگی از رئیس‌جمهور از وزیر پیشنهادی دفاع کرد و هیچ مشکلی هم پیش نیامد. در دولت‌های قبل هم مواردی وجود داشته که معاون اول رئیس‌جمهور به نیابت از رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی شرکت و در دفاع از وزیر سخنرانی کرده است. 

واعظی در پایان خاطرنشان کرد:با این حال دیروز با استناد به آئین‌نامه داخلی از سخنرانی معاون اول رئیس‌جمهور ممانعت شد. البته اینکه در جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی موفق به کسب اعتماد نمایندگان محترم نشد از شایستگی ها و توانائی‌های این مدیر موفق کم نخواهد کرد و ایشان همواره به عنوان مدیر متدین، متخصص و لایق در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی رئیس جمهور مجلس شورای اسلامی معاون اول رئیس جمهور مجلس معاون اول رئیس جمهور ستاد ملی مبارزه جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است

معاون رئیس دفتر اجرایی حماس گفت که عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر تلاش زیادی برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه انجام می‌دهد.

به گزارش ایسنا، موسی ابومرزوق معاون رئیس دفتر اجرایی حماس افزود: رئیس جمهور السیسی وضعیت فلسطین، فرزندان و زنان ما را نظاره‌گر است و نگران آنها است.

این چهره رهبری حماس متعهد شد که این جنبش در غزه بر ارتش اشغالگر پیروز خواهد شد و گفت: به خدا پیروزی نزدیک است و ما پیروز خواهیم شد و پیروزی را به رئیس جمهور السیسی و رهبران عرب تقدیم می‌کنیم.

وی شامگاه یکشنبه طی تماسی تلفنی با برنامه «الحکایه» با اجرای عمرو ادیب روزنامه نگار که در شبکه ماهواره‌ای «ام بی سی» مصر پخش شد، افزود: حماس پس از بررسی چارچوب سند آمریکایی تاکید کرد که این سند خوب است، اما تعدادی سوال و درخواست توضیح برای شفاف سازی دارد.

ابومرزوق با اشاره به اینکه مصر روز شنبه از طرفین دعوت کرد تا برای دستیابی به توافق در قاهره با یکدیگر دیدار کنند، خاطرنشان کرد: میانجی مصری تلاش برای رساندن گروه حماس به پایتخت را تا قبل از شنبه بیشتر کرد، اما این امکان وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد که «بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر دولت اشغالگر اسرائیل، اولین کسی بود که از اعزام هیئت اسرائیلی برای گفت‌وگو در مورد سندی که واشنگتن گفته بود تل‌آویو با آن موافقت کرده است، خودداری کرد».

ابومرزوق با اشاره به اینکه جنبش حماس بر تمایل خود به تحقق آتش‌بس دائمی پس از آزادی اسیران تاکید کرد، گفت: حماس از چگونگی بازگشت آوارگان (غیر مسلح) از جنوب به شمال جویا شده است.

وی ادامه داد: ما به آنها گفتیم شما از کجا می‌دانید که آنها مسلح نیستند، زیرا این بدان معنی است که طرف اسرائیلی ایست بازرسی ایجاد خواهد کرد در حالیکه سند ارائه شده می‌گوید اشغالگران از منطقه عقب‌نشینی می‌کنند... ما تغییری در سند ندادیم، اما ۱۰ سوال مشخص مطرح کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • مبارزه با آفت سن غلات در مزارع
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است