Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مرتضی آخش جان معاون سوادآموزی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: جذب آموزش دوره‌های سوادآموزی با توجه به شناسایی چهار هزار و ۴۰۰ فرد بدون سواد در استان نیازمند به همکاری رسانه‌ها است.

آخش جان افزود: امسال سوادآموزی استان بیش از چهار هزار و ۴۰۰ نفر در دوره سوادآموزی، چهار هزار و ۲۰۰ نفر دوره انتقال، دو هزار و ۸۰۰ نفر دوره تحکیم را  زیر  پوشش قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: علاوه بر دوره‌های آموزشی سواد آموزی، ۲۲۰ نفر نیز در دوره آموزش رایانه با هدف گسترش مهارت استفاده از رایانه در برنامه‌های سوادآموزی و ایجاد و افزایش دانش رایانه‌ای سواد آموزان زیر  پوشش، شرکت می‌کنند.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش هرمزگان با اشاره به به مشکلات کلاس‌های سوادآموزی افزود: برای جذب سوادآموزان درهرمزگان، با مقاومت از سوی خانواده‌ها و یا خود سوادآموز روبرو هستیم که برای رفع ایتن مشکل از اصحاب رسانه درخواست همکاری با هدف ایجاد انگیزه و جذب افراد بی سواد را داریم.

آخش جان میزان بهره مندی مردم از حداقل سواد خواندن و نوشتن را یکی از شاخص‌های رشد در جامعه برشمرد و افزود: کیفیت بخشی، ایجاد انگیزه و سوق دادن سواد آموزان به سوی تحکیم سواد درکنار فراگیری مهارت‌های زندگی می‌تواند برای  ارتقای فرهنگ سواد آموزی در استان موثر باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهضت سواد اموزی آموزش و پرورش دوره آموزشی چهار هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و جمع‌آوری و ضبط ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در شهرستان میناب خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی اعلام کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عملیاتی جهت شناسایی مخازن حاوی میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات موفق، با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان، دادستان شهرستان میناب، فرمانده انتظامی هرمزگان و فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در بندر کلاهی با اقدام مشترک فراجا و دریابانی ضمن شناسایی 265 عدد مخزن نگهداری سوخت قاچاق و بیش از 3 میلیون لیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط شد. همچنین 17 فروند شناور متعلق به قاچاقچیان سوخت نیز توسط مأموران توقیف شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه با اشاره به کشف بیش از 75 کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در این منطقه اضافه کرد: به دستور مقام قضایی این لوله‌ها که سوخت قاچاق را از مخازن به سواحل و اعماق دریا منتقل می‌کردند، به محض شناسایی جمع‌آوری و ضبط شدند.

قهرمانی در پایان ضمن قدردانی از فرماندهان فراجا و مرزبانی استان به دلیل اجرای موفق و مدبرانه این عملیات، تأکید کرد: با اقدامات ویژه دستگاه قضایی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای فراجا و دریابانی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی