Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رئیس سازمان چای گفت: تاکنون ۹۱ درصد مطالبات چایکاران معادل ۳۰۷ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان پرداخت شده است.

حبیب جهان ساز رئیس سازمان چای کشور، درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی برگ سبز چای اظهار کرد: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون حدود ۸۲ هزار تن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان از چایکاران خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پرداخت ۹۱ درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: تاکنون ۳۰۷ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شده است.
به گفته جهان ساز، ۶۶ درصد بهای برگ سبز خریداری شده درجه یک و ۳۴ درصد درجه ۲ است.
رئیس سازمان چای ادامه داد: با توجه به خشکسالی چین تابستانه، تولید برگ سبز چای قدری کاهش یافت که به سبب رشد چین بهاره، تولید نسبت به سال قبل تفاوتی ندارد.
وی از رشد ۳۰ تا ۳۵ درصدی تولید نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: با توجه به بارندگی های اخیر پیش بینی می شود که تا پایان فصل برداشت تولید برگ سبز چای به ۱۳۰ هزار تن برسد.
 قیمت هر کیلو چای ۶۰ هزار تومان
این مقام مسئول درباره تاثیر وضعیت خرید و فروش چای خشک بیان کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا و کاهش رفت و آمدها، خرید و فروش چای خشک تحت تاثیر قرار گرفته است.
جهان ساز در پایان قیمت هر کیلو چای در کارخانه های عمده فروشی را ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان و برای مصرف کننده را ۶۰ هزار تومان اعلام کرد.   باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مطالبات چایکاران برگ سبز چای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده