Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@00:12:39 GMT

ایرلاینی که به بیسکویت فروشی افتاد!

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۰۷۳۶

ایرلاینی که به بیسکویت فروشی افتاد!

تین نیوز

شیوع ویروس کرونا و زمین گیر شدن ایرلاینها، اوضاع را به قدری دشوار کرده که شرکت هواپیمایی استرالیایی کانتاس ایرویز اکنون بیسکویتها و چای کیسه ای مورد استفاده برای پذیرایی از مسافران در پروازها را به مردم در خانه شان می فروشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اکنون که سفرهای داخلی و خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده اند، هزاران لباس خواب ویژه مسافران لوکس، مرطوب کننده ها و اسنکهایی که در طول پرواز به مسافران عرضه می شد، روی دست این شرکت هواپیمایی استرالیایی بلااستفاده مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانتاس بسته هایی شامل ۱۲ بیسکویت شکلاتی، لباس خواب و بادام بو داده ای که تنها به مسافران فرست کلاس عرضه می شد را به قیمت ۲۵ دلار استرالیا معادل ۱۸ دلار آمریکا برای فروش عرضه کرد.

سخنگوی کانتاس ایرویز اظهار کرد که این بسته ها که برای تحویل به در خانه در فروشگاه آنلاین کانتاس عرضه شده بود، ظرف مدت چند ساعت به فروش رسیدند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، کانتاس در ژوئن اعلام کرد قصد دارد حداکثر ۱.۹ میلیارد دلار استرالیا از سرمایه گذاران جذب کند و حداکثر ۶۰۰۰ هزار شغل را حذف خواهد کرد تا بدترین بحران تاریخ صنعت هواپیمایی را پشت سر بگذارد. فروش این بسته ها با هدف جبران بخشی از هزینه های این شرکت انجام شده است.

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران

روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است را، ببینید./viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم