Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - استارتاپ های فینتک مستقر در مرکز آیفینک که مراحل انتخاب و شکل دهی را با موفقیت طی کرده اند، پس از دیداری صمیمانه با مهندس "سید ابوطالب نجفی" مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک و معاونین و مدیران این شرکت و در مراسمی نمادین، پای به مسیر شتابدهی گذاشتند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مهندس نجفی در بدو ورود به مرکز آیفینک در نشستی با مدیران مرکز و شرکت هم آوا اظهار داشت: ایجاد شرکت خدمات انفورماتیک با اندیشه اتوماسیون شبکه بانکی شکل گرفت و با یک خواست جمعی و عزم ملی در بیست و شش سال پیش، به نقطه‌ای رسید که امروز از آن به عنوان یکی از مهمترین نیروهای محرک در حرکت به سمت دولت الکترونیک یاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اکنون وقت آن رسیده تا استارتاپ های چابک و جوان ها برای تغییر و ایجاد شرکت های بزرگ در اندازه خدمات انفورماتیک دست به کار شوند.
مهندس نجفی ادامه داد: امیدواریم با برنامه ریزی های لازم در صنعت بانکی کشور و حمایت مدیران ارشد شبکه بانکی از اقدامات نوآورانه در تغییر فضای کسب و کار، شاهد شکل‌گیری شرکت‌های پیشرو و نوآور در این صنعت و به تبع آن، شاهد تحول و نیز کاهش خروج نیروهای متخصص از کشور باشیم.
همچنین مهندس "هاشمی اقدم" مدیرعامل شرکت فرادیس گستر کیش در ادامه افتتاحیه رویداد آغاز مرحله شتابدهی استارتاپهای حاضر تصریح کرد: جذب تیم‌ها با شیوه های مختلفی از جمله حضور در نمایشگاه ها و رویدادهای تخصصی مرتبط، مراجعه به فضاهای کار اشتراکی، برگزاری جلسه با تیم ها، رصد اکوسیستم فینتک، برگزاری رویدادهای اختصاصی و بررسی درخواست‌ها و ایده های رسیده صورت گرفت.
وی به سه رویداد اختصاصی برگزار شده در آیفینک با عنوان سر نخ یک و دو و نوآوردگاه در یکسال اخیر اشاره کرد و بیان داشت: درمجموع 61 تیم ارزیابی اولیه شدند که در نهایت 6 تیم به مرحله شتابدهی رسیدند.
"رضا کلانتری نژاد" مدیرعامل هم آوا نیز در نشست مقدماتی ضمن قدردانی از مجموعه خدمات انفورماتیک برای اعتماد به این مرکز و حمایت مجدانه از برنامه های آن، اظهار امیدواری کرد این روند همچنان ادامه داشته باشد
در ادامه این بازدید، مدیرعامل و معاونین شرکت خدمات انفورماتیک ضمن بازدید از فضای اشتراکی زاویه و گفت و گو با برخی از ایده‌پردازان حاضر در این سالن وارد مجموعه آیفینک شدند و بطور مفصل با تک تک تیم ها به گفتگو پرداختند.
گفتنی است مرکز «آیفینک» واقع در کارخانه نوآوری آزادی حاصل تصمیم شرکت خدمات انفورماتیک برای حمایت از استارتاپهای فینتک و ایجاد تحول در صنعت بانکی و حوزه های مالی مرتبط است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت خدمات انفورماتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، شهردار شهرکرد گفت: تدوین طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر شهرکرد از حدود سه سال پیش آغاز و از سال گذشته تقویت شد که در تلاش هستیم در سال جاری اجرا شود.
محمدحسین واحدیان در نشست کارگروه بوم‌گردی و گردشگری استان با بیان اینکه ۸۰ هکتار بافت تاریخی و فرسوده در هسته مرکزی شهر وجود دارد، افزود: بافت شهری از حد فاصل میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) دارای عناصر تاریخی و مذهبی است که اگر به مسیر گردشگری تبدیل شود، بسیار موثر است.
شهردار شهرکرد بیان کرد: اجرای مرحله نخست که زیرسازی است با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد، سپس جداره‌سازی و زیباسازی مسیر و در نهایت بافت نهایی اجرا می‌شود.
واحدیان با بیان اینکه پیوستگی ساختار گردشگری در شهر شهرکرد وجود ندارد، افزود: در این منطقه با رویکرد معرفی هویت فرهنگی و هنری مرکز استان، عرضه صنایع دستی و میراث ناملموس نظیر آیین‌ها پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر