Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@23:07:03 GMT

انتشار «مس‌آباد» آفرین دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۰۱۴

انتشار «مس‌آباد» آفرین دارد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مس پرس، وی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام (farhad_hasanzade) نوشته است: «خواندنی‌های کودکان و نوجوانان کم شده‌اند. بچه‌ها سردرگم میان رسانه‌های تصویری و بازی‌های جذاب و شبکه‌های عنکبوتی دنیای اینترنت دست‌وپا می‌زنند و به‌سختی می‌توانند خودشان را پیدا کنند... بعضی ازنشریه‌ها به تاریخ پیوسته و به فراموشی سپرده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نظر برخی از مدیران سیاسی‌کار بچه‌ها عددی نیستند که بخواهند برایشان هزینه کنند. باید جایی هزینه کرد که بیلان کاری برود بالا و لوح تقدیر بگیرند.»

در ادامه یادداشت این نامزد چهار دوره جایزه آسترید لیندگرن آمده است: «در این میان می‌بینیم که نشریه‌ای پا به میدان می‌گذارد که بی‌سروصدا دارد کار خودش را می‌کند. این نشریه که مس‌آباد نام دارد و ضمیمه عصرمس است، از نویسندگان و شاعران و تصویرگران حرفه‌ای مجله را می‌سازد و برای دیده‌شدن بوق‌بوق نمی‌کند. هرچند این نشریه توزیع محدودی دارد و بخشی از آن میان فرزندان کارکنان صنایع مس منتشر می‌شود، اما همین‌قدر که یک سازمان دولتی در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای بچه‌ها هزینه می‌کند جای آفرین دارد. مگر ما کم شرکت‌های بزرگ ملی داریم؟ کم پالایشگاه و پتروشیمی و صنایع فولاد و فلان و فلان داریم؟ ظاهراً در قوانین آمده که چنانچه شرکت‌ها و کارخانه‌ها بخشی از درآمد خود را صرف فعالیت‌های فرهنگی کنند از نظر مالیاتی شامل تخفیف‌هایی خواهند شد. من که خبر ندارم. شما اگر دارید بگویید کدام‌شان به فرهنگ و بخصوص به کودکان توجه کرده و کاری برای رشد فکری و خلاقیت بچه‌ها انجام داده‌اند. حتی برای فرزندان شهری که آب و هوایش را مصروف و مسموم می‌کنند.»

گفتنی است؛ نشریه «مس‌آباد» با سردبیری «لیلا ملت‌دوست» ضمیمه مجله «عصرمس» (نشریه داخلی شرکت ملی صنایع مس ایران») است که از سال گذشته با هدف عمق‌بخشی به روابط بین کارکنان و خانواده‌های آنان با شرکت ملی صنایع مس ایران، با حمایت دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس شکل‌گرفته و چهار شماره آن تاکنون منتشر شده است. «مس‌آباد» تلاش کرده بهترین‌های حوزه نویسندگی و تصویرگری کودک و نوجوان را دور هم جمع کند تا نشریه‌ای پربار و غنی برای فرزندان کارکنان شرکت مس باشد. این نشریه بین فرزندان کارکنان شرکت ملی صنایع مس ایران در تهران، استان کرمان و آذربایجان شرقی توزیع می‌شود.

پربیننده ترین نگاهی به سقوط بیش از ۱۰۰دلاری طلا در یک روز/ دومین فرصت ورود به بازار طلا پیش از صعود بزرگ عقربه‌های طلا در چرخش نوسانی/ حرکت بعدی فلز زرد صعودی است یا نزولی؟ ادامه افزایش قیمت فلزات اساسی سرپرست جدید وزارت صمت با اجازه از رهبری معرفی می‌شود فردی کارکشته و دارای مقبولیت باید سکان هدایت وزارت صمت را به عهده بگیرد/ تاثیر عدم حضور رییس جمهوری در مجلس بر رای منفی نمایندگان به وزیر پیشنهادی صمت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معادن صنایع مس معادن مس شرکت مس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت صنایع مس مس آباد بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست مشاور پروژه توضیحات لازم در خصوص آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد را ارائه و سپس پیمانکار مجری مسائل و مشکلات اجرایی این پروژه را تشریح و تصمیمات لازم جهت اتمام پروژه در قالب برنامه زمانبندی فشرده جهت ایجاد امکان افتتاح سامانه فاضلاب ریحان آباد در هفته دولت سال جاری اتخاذ شد.   معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این نشست با بیان اینکه طرح سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد یکی از مجموعه طرح‌های مدیریت شده توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است، اظهار داشت: این طرح با بهره‌گیری از کمک مالی بانک جهانی بوده و قبل از یکپارچه سازی از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود.    احیا جاهدی افزود: پس از یکپارچه سازی، مدیریت اجرای پروژه از سوی شرکت مهندسی به شرکت آب و فاضلاب استان واگذار گردید و هم اکنون دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.   وی گفت: عملیات فیزیکی در این طرح شامل ۲۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فرعی و اصلی و انتقال فاضلاب و دو واحد ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۱۱ هزار و ۷۵۰ متر مکعب در شبانه روز بوده و پس از اتمام عملیات شرایط برای واگذاری انشعابات فاضلاب فراهم و جمع آوری و دفع بهداشتی حدود ۱۶ هزار نفر از جمعیت منطقه را تحت پوشش قرار خواهد داد.

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی