Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه مردم باید در جریان کامل عملکرد دولت در استان قرار گیرند، گفت: دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند عملکرد خود را به صورت شفاف با مردم در میان بگذارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «رضا مدرس» در جلسه نشست نحوه پیگیری و تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری و پروژه های در دست اجرای دولت تدبیر و امید در استان، با تاکید بر اینکه  عملکرد این دولت در هرمزگان باید تبیین و اطلاع رسانی شود، گفت: تمامی دستگاه های متولی باید عملکرد دولت در استان را به برای مردم تشریح کنند که شورای اطلاع رسانی استان می تواند نقش موثری در این حوزه و آگاهی بخش به جامعه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری، بیان کرد: پیگیری تحقق مصوبات سفر و پروژه های شاخص دولت تدبیر و امید در هرمزگان باید توسط  دستگاه های مربوطه انجام گیرد و گزارشی در این خصوص ارایه کنند.

 

مدرس با اشاره به پیگیری سایر پروژه های استان تصریح کرد: نباید از ظرفیت بخش خصوصی غافل شد و با مدیریت درست باید از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل پروژه های شاخص و با اهمیت استان بهره گرفت.

 

وی به پیگیری و نظارت برنامه جهش تولید در استان اشاره و تاکید کرد: باید از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان حمایت صورت گیرد تا استان در  مسیر برنامه های جهش تولید قرار  گیرد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: نهاد های حمایتی مانند بنیادهای علوی و برکت که در پروژه های زیر ساختی جزایر و منطقه کوشا و احمدی حضور دارند، می توانند در تعیین تکلیف پروژه های محلی این مناطق نقش موثری داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: پیشرفت پروژه های اقتصادی نهادهای حمایتی نیز که در حال اجراست، می توانند برای توسعه استان نقش محرک داشته باشد.

 

وی با تاکید بر تهیه لیست پروژه های بزرگ و ملی قابل افتتاح طی سالجاری، گفت: باید پروژه های بزرگ و ملی قابل افتتاح امسال، مشخص و برای تکمیل آنها هدف گذاری شود تا در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

 

شایان ذکر است؛ معاون عمرانی استاندار در این نشست ویدیو کنفرانس با دفتر ریاست جمهوری پیشنهاداتی ارایه و آخرین وضعیت پروژه های عمرانی استانداری هرمزگان را تشریح کرد.

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان مصوبات سفر ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان

استاندار کردستان گفت: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است و پیگیری می‌کنیم تا این امر محقق شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: عمده بار اصلی توسعه و پیشرفت استان بر دوش کارگران است و آنها چرخ اقتصادی کشور را به چرخش درمی‌آورند.

وی افزود: همواره مرهون کار و تلاش کارگران هستیم که بدون وجود آن‌ها کارها به پیش نمی‌رود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است که پیگیری می‌کنیم این امر محقق یابد.

زارعی‌کوشا بر حل مشکلات بیمه‌ای کارگران تاکید و تصریح کرد: پیگیری می‌کنیم که سهمیه اختصاص یافته به بیمه کارگران در استان بیشتر شود و بخشی از مشکلات این قشر کاهش یابد.

ضرورت حمایت ویژه از کارگران در راستای رونق تولید

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم تاکید کرد: جهش تولید با مشارکت مردم محقق خواهد شد که باید در این راستا از اقشاری همچون کارگران به صورت ویژه حمایت شود.

وی اضافه کرد: کردستان دارای ظرفیت‌های بی‌شماری در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی، معادن و مرز است که باید در راستای توسعه استان از آنها بهره گرفت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر احیای واحدهای راکد در استان، گفت: باید در وقت پیری و بازنشستگی نیز کارگران را فراموش نکرد و آنها را در این دوران نیز به صورت ویژه حمایت کرد.

ماموستا رستمی افزود: با حمایت از کارگران، سرمایه‌گذاران و اقتصاددانان باید اقتصاد کشور را تقویت و با رونق تولید تحریم‌ها را خنثی کنیم.

کد خبر 749385

دیگر خبرها

  • راهکارهای رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود