Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:12:54 GMT

نماز جمعه در هشت شهر گلستان اقامه شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۷۹۲

نماز جمعه در هشت شهر گلستان اقامه شد

هشت مصلی و پایگاه نماز جمعه در آق قلا، انبارالوم، بندرترکمن، علی آبادکتول، فاضل آباد، مزرعه کتول، گالیکش و گمیشان میزبان نمازگزاران جمعه گلستان بود.

استان گلستان مجموعا ۲۰ پایگاه نماز جمعه دارد.

حجت السلام محمد صالح منصوری امام جمعه اهل تشیع بندرترکمن در خطبه های نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن ماه محرم اظهار داشت : بیانات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب نحوه برگزاری سوگواریهای محرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از عاشقان اباعبدالله الحسین خواست ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی تمام ملاحضات اعلامی از ستاد ملی کرونا را با جدیت مد نظر قرار دهند.

شهاب الدین بابامحمدی امام جمعه شهر سرخنکلاته و بخش بهاران نیز در خطبه های نماز با اشاره در پیش بود ۲۸ مرداد و سالروز کودتای آمریکا در ایران گفت : با وجود دشمنی‌های پیدا و پنهان آمریکا و جبهه استکبار ، ایران اسلامی توانسته راه پیشرفت و سعادت را با مدد الهی و بهره‌مندی از رهبری های هوشمندانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به پیش ببرد.

وی ادامه داد : خشم و انزجار ملت ایران از اعمال ننگین استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا روز به روز بیشتر می شود .

امام جمعه اهل سنت گمیش تپه مرکز شهرستان گمیشان نیز در خطبه های نماز از اهالی این شهر خواست رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

حاج آخوند امان گلدی نبوی نژاد گفت : حفظ سلامت و جان خود و دیگران از واجبات است که نباید با سهل انگاری موجب به خطر انداختن این نعمت بزرگ الهی شویم.

در برخی شهرهای دارای وضعیت قرمز شیوع کرونا نیز ائمه جمعه اقدام به انتشار خطبه های نماز جمعه در فضای مجازی کردند.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان مجوز برپایی نماز جمعه این هفته را با رعایت اصول و مقررات بهداشتی و فاصله اجتماعی در هشت شهر صادر کرد.

نمازگزاران برای حفظ رعایت نکات بهداشتی  مهر، تسبیح، جانماز، سجاده و زنان نیز چادر به همراه داشتند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت استان گلستان را از لحاظ ابتلا به کرونا، قرمز اعلام کرد.

برچسب‌ها بندرترکمن ویروس کرونا گلستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرترکمن ویروس کرونا گلستان بندرترکمن ویروس کرونا گلستان خطبه های نماز نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی

بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه سنندج
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد