Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه،  با اشاره به  آشنایی با فعالیت‌های بهزیستی گفت: با اداره کل بهزیستی در بسیاری از کارگروه‌ها همکاری داشتیم و اهداف ما با شما در یک سو و در یک جهت بوده است هدف ما این است که بتوانیم برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های مختلفی را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: آموزش‌های ما در کانون طراحی شده برای کودکان و نوجوانان است نویسندگی، سفال، نقاشی، کاردستی، قصه‌گویی، و برنامه‌های دیگری که به منظور  خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان تعریف شده است.

او با استقبال انجام تفاهم‌نامه فرهنگی، از انجام کار مشترک کانون و بهزیستی برای بچه های معلول و دارای نیازهای ویژه خبر داد.

فرحناز محمدی، جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در سال‌های کودکی و نوجوانی از برنامه‌های کانون پرورش فکری استفاده کرده است، افزود: همواره و دورادور به فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون علاقه‌مند بوده‌ام.

محمدی با اشاره به فعالیت‌های کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در بحث اتفاق زلزله در شهرهای غرب استان و جشنواره پویانمایی کشور در کرمانشاه، خدمات کانون برای کودکان و نوجوانان را بسیار ارزنده و مفید عنوان کرد.

جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین گفت: جامعه هدف در بهزیستی  به نوعی؛ محروم‌ترین افراد جامعه‌اند و کار برای کودکان و نوجوانان دارای شرایط و نیازهای ویژه، همراه با اجر دنیوی و اخروی فراوانی است.

او با بیان اینکه  برای انجام فعالیت‌های خود نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف هستیم گفت: با امضای تفاهم‌نامه فرهنگی کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی استان از خدمات مختلف فرهنگی، هنری و ادبی کانون در سطح شهر و روستاهای مختلف استان کرمانشاه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فعالیت فرهنگی توانبخشی بهزیستی کرمانشاه برای کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان

طاهری زاده امروز در همایش روز روانشناس گفت: در حال حاضر ۸۲ مرکز مشاوره تحت نظر بهزیستی در استان آماده خدمت رسانی به تمام شهروندان گلستانی هستند و در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره این مراکز بهره‌مند شده اند.

طاهری زاده از تشکیل ۲۳۰ تیم محب برای حمایت‌های روانی اجتماعی در هنگام وقوع حوادث در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان