Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین برای بقا به سه امتیاز این دیدار نیاز دارد.

صنعت نفت آبادان و شاهین بوشهر در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تاریخ زمان مکان داور 25 مرداد 1399 20:45 ورزشگاه تختی آبادان یاسر همرنگ  صنعت نفت آبادان؛ بی انگیزه اما خطرناک

صنعت نفت آبادان خیالش در جدول رده بندی لیگ برتر راحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بهنام سراج فصل را با دراگان اسکوچیچ خوب شروع کرد و حتی به کسب سهمیه آسیایی نیز امیدوار شدش ولی مشکلات مختلف از جمله مسائل مالی موجب شد تا رتبه آبادانی ها تنزل یابد و این تیم هم اکنون جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده و امیدی به کسب سهمیه نیز ندارد.

صنعت نفت آبادان از 28 مسابقه خود 10 پیروزی، 8 تساوی و 10 شکست کسب ک رده و با 38 امتیاز جایگاه هفتم لیگ را به خود اختصاص داده است. پیروزی در این مسابقه باعث نخواهد شد آبادانی ها در جدول صعود کنند.

شاهین بوشهر و نیم نگاه به دیگر نتایج

شاهین بوشهر به دلیل قعرنشینی، شانس کمی برای ماندن در لیگ دارد. مهدی پاشازاده اخیرا نتایج قابل قبولی کسب کرده ولی با توجه به 2 هفته مانده به پایان لیگ، این تیم بیشتر باید منتظر از دست رفتن امتیازات دیگر تیم ها باشد. در واقع آن ها علاوه بر پیروزی در دو مسابقه، باید منتظر نتایج دیگر رقبا نیز بمانند.

شاهین بوشهر از 28 مسابقه خود 4 پیروزی، 10 تساوی و 14 شکست کسب کرده و با 22 امتیاز قعرنشین لیگ است. پیروزی در این دیدار می تواند فاصله آن ها را با رقبای بالاتر کمتر کند ولی تغییری در رتبه آن ها ایجاد نخواهد کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود. این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید. السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود. حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • این خبرها را از دست ندهید
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند