Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@13:35:36 GMT

فکری: مقابل ذوب‌آهن به دنبال پیروزی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۶۲۴

فکری: مقابل ذوب‌آهن به دنبال پیروزی هستیم

به گزارش افکارنیوز،

محمود فکری در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: این دیدار آخرین بازی لیگ ما در قائمشهر است، ای کاش که می‌توانستیم از حضور طرفداران پرشور نساجی بازی را انجام یم‌دادیم.

اخبار ورزشی- این بازی مثل بازی‌های قبل است و ما وجود تماشاگران را حس می‌کنیم. امیدوارم بازیکنان ما با تمام وجود به میدان بروند و آخرین دیدارمان در قائمشهر را با نتیجه خوب به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی سختی داریم. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و شاید به هر دلیلی امسال نتایج خوبی نگرفته اما در مجموع این تیم بسیار خوب است. امیدوارم بتوانیم از بازی فردا با برد از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص اضافه شدن مصدومان این تیم عنوان کرد: آخرین مصدومی که دادیم مجتبی ممشلی بوده که به دیگر بازیکنان مصدوم ما اضافه شد. ان‌شاالله بازیکنان جایگزین وی بازی خوبی انجام بدهند و جای خالی او را پر کنند. در این دیدار عرفان معصومی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

فکری در خصوص وضعیت زمین چمن ورزشگاه وطنی و همچنین قول مساعد استاندار مازندران برای تعویض چمن این مجموعه و اظهار نظر لوکا بوناچیچ که مدعی شده چمن مصنوعی برتری تیم نساجی در بازی‌ها است تصریح کرد: از مسئولان استانی و کشوری تشکر می‌کنم که بودجه تعویض  چمن را در نظر گرفتند و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد، البته مهم حفظ و نگهداری چمن است و امیدوارم این اتفاق هم رخ بدهد. چمن منصوعی اگر استاندارد باشد خوب است ولی این چمن مصنوعی قائمشهر کیفیت خوبی نداشت.

وی ادامه داد: چه میهمان‌ها و چه تیم ما زیاد دل خوشی از این چمن نداریم و این نمی‌تواند نقطه قوت ما باشد. بازیکنان ما هم از این زمین راضی نیستند و به همین دلیل تمام تلاشمان را می‌کنیم به خاطر میزبان بودن امتیاز کامل را بگیریم و گرنه خودمان از این چمن راضی نیستیم. جا دارد از مسئولان استادیوم شهدای پهناکلا تشکر کنم، چون هر وقت به اینجا می‌آییم به ما امکانات می‌دهند. چنین زمین چمنی در مازندران واقعا کم است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ذوب آهن نساجی ذوب آهن لیگ برتر نساجی محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است