Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی از تمدید مهلت شرکت در جشنواره بین الملی «من غدیری‌ام» تا پایا مرداد ماه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین«حسن فرزانه موحد» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم گفت: در این ایام دهه ولایت برنامه های مختلفی در کانون فرهنگی هنری شهید صالحی قم برگزار شد که برگزاری جشنواره «من غدیری‌ام» از آن جمله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی با اشاره به ضرورت تبیین غدیر از سنین خردسالی و کودکی تصریح کرد: در همین راستا کودکان و خردسالان در این جشنواره ویژه دیده شده اند.

 

حجت الاسلام فرزانه موحد در ادامه با اشاره به شیوه برگزاری  نخستین جشنواره  بین‌المللی «من غدیری‌ام» ادامه داد: این جشنواره در دو بخش عمومی و کودک و نوجوان، برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی با اشاره به بخش عمومی جشنواره من غدیری ام گفت:این بخش شامل موضوعات رمان‌خوانی (بر اساس کتاب ناقوس‌ها به صدا در می‌آیند)، تاریخ دهه ولایت، عکاسی، کلیپ، حدیث نویسی، دابسمش و مدیریت فضای مجازی در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام فرزانه موحد به بخش کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: این بخش در موضوعات رنگ آمیزی (ویژه خردسالان زیر 7 سال)، نقاشی (ویژه کودکان 5 تا 10 سال) و نامه‌ای به امام علی(ع) (ویژه نوجوانان 10 تا 16 سال) برگزار می شود.

 

وی با اشاره به جوایز این جشنواره ادامه داد: کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس، تلسکوپ و میکروسکوپ، دوچرخه، تبلت، کارت هدیه، و غیره  از جمله جوایز این جشنواره برای برگزیدگان است.

 

حجت الاسلام فرزانه موحد افزود: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه آیین‌نامه جشنواره به آدرس @manghadiriam110 در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی تصریح کرد: این جشنواره با همکاری کانون فرهنگی شهید صالحی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، استانداری قم، شهرداری قم، بنیاد بین المللی غدیر،دفتر تبلیغات حوزه های علمیه، سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و موسسه فرهنگی بشارت بهشت برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی در پایان با اشاره به تمدید مهلت شرکت در این جشنواره افزود: علاقه‌مندان تا( 31 مرداد) فرصت دارند در جشنواره (من غدیری ام) شرکت کنند.

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: موحد عید غدیرخم غدیر حجت الاسلام من غدیری ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند