Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:43:28 GMT

آخرین بازی نساجی در چمن مصنوعی شهید وطنی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۷۱۲۲

آخرین بازی نساجی در چمن مصنوعی شهید وطنی

دیدار با ذوب آهن آخرین دیدار نساجی در زمین چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر خواهد بود. این دیدار از هفته بیست و نهم لیگ برتر امشب ساعت 20:45 برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد ازاین دیدار تخریب چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر و تلاش برای کاشت چمن طبیعی آغاز خواهد شد. این وعده ای است که استاندار مازندران نوید داده و اخیرا در سفر نوبخت – معاون رییس جمهور قول داده شد هزینه تخریب چمن مصنوعی و کاشت چمن طبیعی و هم چنین تکمیل برخی طرح های نیمه تمام استادیوم از سوی دولت تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متاسفانه در یک تصمیم اشتباه چمن طبیعی همه استادیوم های مهم شمال کشور تخریب و با چمن مصنوعی تعویض شد و این سبب پایین آمدن سطح کیفی بازی های لیگ برتر و دیگر لیگ ها و مصدومیت بازیکنان زیادی شده است. نمونه اش نساجی که به خاطر فشار بازی در چمن مصنوعی تا اکنون چند بازیکن کلیدی اش مصدوم شده و امشب در شرایطی به مصاف ذوب آهن می رود که مهره هایی چون محمد عباس زاده – رضا دهقانی – علی شجاعی – حامد بحیرایی – مجتبی ممشلی – احسان قهاری و... را در اختیار نخواهد داشت و عرفان معصومی هم محروم است. بارش باران و فرار از تامین هزینه های نگهداری چمن طبیعی منجر به مصنوعی شدن زمین استادیوم های شمال کشور شده است در حالی که علم و تکنولوژی اینقدر پیشرفت کرده که بتوان در شهرهای بارانی هم چمن طبیعی خوبی داشت و این اتفاقی است که در بیشتر شهرهای انگلیس رخ داده است؛ اما همان طور که اشاره شد در شهرهای شمالی ایران به جای بکارگیری از علم و تکنولوژی برای حفظ چمن ها صورت مساله پاک شده و همه چمن ها مصنوعی شده اند.

 

محمود فکری – سرمربی تیم نساجی دیروز در واکنش به صحبت های لوکا که گفته بود نساجی یک پوئن در جیب دارد چون در چمن مصنوعی بازی می کند؛ به این نکته اشاره کرد بازیکنانش اصلا بازی در چمن مصنوعی را دوست ندارند و این برای آنها مزیت نیست و چاره ای ندارند که در این زمین بازی کنند. جالب اینکه موفقیت های نساجی در 8 هفته اخیر بیشتر در خانه حریفان بدست آمد که چمن استادیومشان طبیعی بوده است.

 

این بهترین اتفاق ممکن برای فوتبال مازندران است و خوشحالی کادر فنی و بازیکنان نساجی را هم بهمراه داشت؛ باشگاه نساجی با همین بهانه با انتشار پیامی از استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران و هم چنین معاون رییس جمهور تشکر کرد.

 

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران چمن مصنوعی چمن طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال ذوب آهن برگزار شد و گاندوها زیر نظر محمد ربیعی کارهای تاکتیکی را انجام دادند و آماده دیدار با نساجی شدند.

ذوب آهن در بازی جام حذفی 120 دقیقه مقابل تراکتور بازی سنگینی را پشت سر گذاشت و با ریکاوری و تمرین سبک در تلاش است تا با فرم ایده‌آلی مقابل نساجی به میدان برود.

بازیکنان ذوب آهن در این تمرین به کارهای کششی، کار با توپ و دویدن پرداختند و تمرین بانشاطی را پشت سر گذاشتند.

دیگر خبرها

  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • (ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم